oorzako Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har tenkt å bytte ut min dyrbare og gode A6 med noe litt mer sportsligere og drift på rett hjul. Var egenligt bare innom ( Bilforhandler) for å se på en Ferrari 355 de har inne men måtte nesten spør om å få prøve en BMW de hadde. Nærmere bestemt denne Noen råd, hva bør jeg se etter? Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg ville kikket etter enten en 2001< modell, eller en eldre med ettermontert 2001 optikk. Det gjør fryktelig mye for bilen. Evt. kan du jo montere det selv i etterkant, men det er jo mer jobb. Nå la ikke jeg merke til kmstand på den bilen du linket til, men med mindre den er veldig lav virket prisen temmelig stiv i mine øyne. 2 literen som sitter i de tidlige 520ene er forholdsvis daff i forhold til den som kom i 2001. Jeg hadde en 96 523 som jeg solgte for en mnd siden, og den var jeg egentlig veldig fornøyd med. Så jeg ville anbefale 523 fremfor 520. De finnes i omtrent samme prisklasse som den 520'en du kikket på. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg