MeSs Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hva med en LFS Seksjon/forum i Bilspillforumet?? Så slipper vi å spørre om altting i en tråd :) Mvh MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Følger med deg på den..... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hva med en LFS Seksjon/forum i Bilspillforumet?? Så slipper vi å spørre om altting i en tråd :)Mvh MeSs Hva er LFS? :hammer Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 *sukk* http://www.LIVEFORSPEED.NET Over til emnet, jo hadde ikke vært så dumt men da vil sikkert alle ha sin egen seksjon. GT4 seksjon etc. blir litt mye for stakkars admins å holde styr på. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 *sukk*http://www.LIVEFORSPEED.NET Over til emnet, jo hadde ikke vært så dumt men da vil sikkert alle ha sin egen seksjon. GT4 seksjon etc. blir litt mye for stakkars admins å holde styr på. Men det er da jaggu nok brukere som kunne vært moderator i di seksjona, jeg kan feks være i lfs forumet.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Dette er tross alt et BILforum, så jeg synes vi har strukket oss langt siden vi har Bilspill-forumet her inne ;) Ser ingen grunn til at enkelte bilspill skal få egne underfora.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Ikke grunn til egen avdeling men - sticky? hellothere Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 LFS Leagues & Championships Discuss leagues, championships, and plan race meets. :cab :cab :cab ... :drive2 :drive2 :driving :win Selv får-etrekker jeg å cruise rundt i min :volvsmile Amazon :thanks :coplight "Hæn bor på vål'enga, å kjøre Impala. Å cruise rundt å rundt å rundt å rundt å rundt!" Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Dette er tross alt et BILforum, så jeg synes vi har strukket oss langt siden vi har Bilspill-forumet her inne ;)Ser ingen grunn til at enkelte bilspill skal få egne underfora.. Helt enig... Hadde dette vært ett spillforum hadde det vært noe helt annet... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg