Azzido Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Etter en tur på Pettersen autoimport i dag så blei jeg den glade eier av en 98mod honda integra type r... har kikka mye rundt på forskjellige biler i det siste og endte opp da med denne... tror jeg har gjort et utrolig bra kjøp her... bilen var som ny, noe kosmetisk var det i lakk, men er en 7 år gammel bil... mere morsom kjøremaskin skal man leite lenge etter ;) bilen er så og si original, gått 67500km, eneste som er bytta er felger, til oxigen III 17", hks eksos, s2000 startknapp, M speil og k&n filter... flere bilder kommer så fort jeg får lagt ut de jeg selv tok, dere får kose dere med disse her imens... bilen henter jeg til mandag ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Deilig bil, det eneste jeg ikke liker er frontlyktene (liker heller ikke di på Celica`n) men det er jo en smaksak ... Grattis, håper dere får ett lykkelig liv :) 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Gratulerer med pen riskoker! Hehe! Men jeg tror du kommer til å savne BMW etterhvert uansett jeg ;) :hondakick Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Gratulerer med pen riskoker! Hehe! Men jeg tror du kommer til å savne BMW etterhvert uansett jeg ;) :hondakick takk, vi får se da vettu... sa jeg ville prøve noe annet og ha en bil som ikke alle andre hadde... tror jeg har finne det ;) ultimate banebil osv ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 her er noen bilder som jeg selv tok i dag ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Må bare gratulere deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Utrolig pen bil, og sikkert veldig underholdene.. men du vil nok savne BMW ja.. Dog, jeg snur meg mer etter denne fremfor en 325 eller lignende så det var et bra valg hvis du ville at folk skulle snu seg :) Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Grattis med verdens beste fwd. Endelig fått deg en orntlig bil. Gleder meg til å se den og få sitte på en tur :wave [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Utrolig pen bil, og sikkert veldig underholdene.. men du vil nok savne BMW ja.. Dog, jeg snur meg mer etter denne fremfor en 325 eller lignende så det var et bra valg hvis du ville at folk skulle snu seg :) underholdende er det uten tvil ;) sinnsykt morsom.... om jeg savner bmw veit jeg ikke, men får se... det med oppmerksomhet så føler jeg at jeg har igrunn fått det med alle bilene mine uansett... men denne er nok enda mere spesiell når alt kommer til alt ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Grættis Ståle!!! Endelig har du kommet på rett spor ;) nice rice baby! Der har du snubla over en jævli fin bil! Hva har du å si om bilen? savner du bimmer kulturen, eller tror du at du endelig har finni ditt rette ess blandt japsene? 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Grattis med verdens beste fwd. 100% enig! :D Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Grættis Ståle!!! Endelig har du kommet på rett spor ;) nice rice baby!Der har du snubla over en jævli fin bil! Hva har du å si om bilen? savner du bimmer kulturen, eller tror du at du endelig har finni ditt rette ess blandt japsene? takk takk ;) om jeg har kommet på rett spor veit jeg ikke... men artig å prøve noe nytt... bilen er strøken den så og si ;) bilen er bare helt rå og kjøre, kan ikke sammenlignes med tidligere biler jeg har hatt osv, mere kjøreglede og respons her... enda bmw'ene jeg har hatt har litt futt de oxo... tror nok denne japsen passer meg utrolig bra med tanke på at den sitter på veien som fy, liker litt aktiv kjøring og masse turtall ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 takk takk ;) om jeg har kommet på rett spor veit jeg ikke... men artig å prøve noe nytt... bilen er strøken den så og si ;) bilen er bare helt rå og kjøre, kan ikke sammenlignes med tidligere biler jeg har hatt osv, mere kjøreglede og respons her... enda bmw'ene jeg har hatt har litt futt de oxo... tror nok denne japsen passer meg utrolig bra med tanke på at den sitter på veien som fy, liker litt aktiv kjøring og masse turtall ;) Finner du deg til rette med riskokern så får du snuble innom http://www.japsebanden.com hvis du vil hive deg inn som meldlem ;) 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 OG finner du deg IKKE til rette med den så si fra... for du var ikke den eneste som var veldig intr i den der kan du si... MEN lykke til med bilen! og gratulerer med FET bil! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Congratz with the sexy little thing u got there ;) 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg