stigare Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Her nede er det faktisk flere Intergaer enn 200sx'er (tenker da på nyer sx'er, s14/a), det er 4, 5? her i Kristiansandsområdet nå. såpass ja... er ingen integra i distriktet her.. så ME WANT! :D Men Integra er jo litt mer spesielt enn en 200sx. Vet ikke hvor mange det er laget av dem jeg, men Integra er det vel laget 2500 av om jeg ikke tar helt feil? Litt mer spesielt. :) Vil nok tro du er fornøyd med den bilen der ja Azzido! Skulle gjerne vært i "ditt sete" i den bilen ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 såpass ja... er ingen integra i distriktet her.. så ME WANT! :D Men Integra er jo litt mer spesielt enn en 200sx. Vet ikke hvor mange det er laget av dem jeg, men Integra er det vel laget 2500 av om jeg ikke tar helt feil? Litt mer spesielt. :) Vil nok tro du er fornøyd med den bilen der ja Azzido! Skulle gjerne vært i "ditt sete" i den bilen ja :D Javist, litt flere 200sxer i landet enn Integraer. Ble vel produsert 2500 hvert år? 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hvor mye koster ett slikt flak a? generelt sett. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hvor mye koster ett slikt flak a? generelt sett. de ligger på sånn ca 200k, jeg ga mere, men fikk desto da ett rimelig bra eksemplar oxo.. sånn ellers så spiser integra dekk tror jeg... for jeg fikk bilen med nye dekk på mandag, og sjekka dekke istad... fordekka var begynt å bli slitt allerede, men nå har jeg leika meg med bilen og kjørt hardt i svinger osv oxo da siden jeg fikk den.. men om den spiser dekk så er ikke det noe negativt når alt kommer til alt.. bilen er bare rå... så om det blir litt utgifter i dekk så ser jeg ikke på det som noe problem ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Skal ikke i tugangspunktet spise dekk ved "vanlig" kjøring [les - ikke burning]... Sjekk stillingen foran, spes hvis den er senket eller noe. Uansett - Er det Thor Espen sin ITR som har vert med å påvirke valget ditt Azzido? Lei av å bli fliset av en 2liten" 1,8 liter fra Japan? ;) Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 de ligger på sånn ca 200k, jeg ga mere, men fikk desto da ett rimelig bra eksemplar oxo..sånn ellers så spiser integra dekk tror jeg... for jeg fikk bilen med nye dekk på mandag, og sjekka dekke istad... fordekka var begynt å bli slitt allerede, men nå har jeg leika meg med bilen og kjørt hardt i svinger osv oxo da siden jeg fikk den.. men om den spiser dekk så er ikke det noe negativt når alt kommer til alt.. bilen er bare rå... så om det blir litt utgifter i dekk så ser jeg ikke på det som noe problem ;) Hvordan dekk er det bilen er skod med? Rart at det skal slites dekk så fort, men vis det er tilfellet at bilen står stille og hjulene går rundt så forstår jeg. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Skal ikke i tugangspunktet spise dekk ved "vanlig" kjøring [les - ikke burning]... Sjekk stillingen foran, spes hvis den er senket eller noe. Uansett - Er det Thor Espen sin ITR som har vert med å påvirke valget ditt Azzido? Lei av å bli fliset av en 2liten" 1,8 liter fra Japan? ;) har vel kjørt litt over gjennomsnittet siste uka, jeg har hjulstillingskontroll og alt på bilen som blei tatt nylig. har som sagt tilbakelagt 130 mil nå siden mandag. men litt hjulspinn har det blitt!! ja er nok integran til thor espen som var den avgjørende faktoren... satt på med han den helga det var gatebil i kr.sand og det var absolut veldig morro ;) litt leit å bli flisa av en 1.8l når jeg selv hadde 2.5l rekke 6 osv ja ;) bilen var skodd med billig dekk, ikke noe spess merke, så skal ikke se bort ifra at de er utrolig dårlig. var ute å tok noen bilder osv av bilen i dag her i stavanger som jeg er denne helga på en liten visitt, legger de ut til uka... var på solastrand og knipsa litt f.eks for de som er kjent... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 får klemme på bilen no gateslicks til sommern vettu ;) JOIN US.... :P - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 får klemme på bilen no gateslicks til sommern vettu ;) JOIN US.... :P Godt dem ikke støyer så veldig ;) 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Godt dem ikke støyer så veldig ;) hehe, ja gateslicks støyer litt, men bare kos det ;) merka jo det fint i integran til thor espen ;) sånn ellers sitter jeg på honda-tech forumet mye fortida nå som jeg får tid og prøver å få noen impulser angående performance parts til bilen ;) får se hva det blir til... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 fikk tatt noen bilder av bilen i helga når jeg var i stavanger!! liten smakebit her, flere bilder finner dere på http://www.azzido.no/integra/ _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Mange pene bilder. Klare og fine. Regner med du blir bare mer og mer glad i vtec lyden? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Mange pene bilder. Klare og fine. Regner med du blir bare mer og mer glad i vtec lyden? ja morro med vtec!! skal ta bilen på verksted i morra... tror den sliter ekstremt med hjulstillinga... dekka på passasjer sida er utrolig slitt i innerkant. på førersida er de likefine nesten... ellers så skal jeg bestille en time til en service tror jeg med reg reim bytte osv... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hva er det med japser og SVÆRE antenner!? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hva er det med japser og SVÆRE antenner!? som en god tysker kjenner jeg er så forsvinner den antenna om ikke lenge ;) utrolig stygg rett og slett... ikke annet å si om det ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg