CalibR Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Gratullerer så mye ståle! Nydelig bil du har kjøpt deg ser jeg. Rallybilen sin det ;) :driving Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Grattis med ny bil! ;) Honda treff i porsgrunn til søndag!!! -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellscivic Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Et nydelig eksemplar!!! om jeg er misunnelig?? JAA!!! Husk http://www.club-honda.org ;) Mvh Kjetil Løvold Biler i USA: 2000 Ford Mustang GT 1990 Mazda RX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 gleder meg som en unge til å hente bilen nå... trodde aldri fwd skulle være så morro ;) honda meet i skien rekker jeg ikke pga jeg henter den på mandag først kommende... sånn ellers så er vel ikke club honda så langt unna... bare få roa meg ned litt så regger jeg meg nok der oxo ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Finner du deg til rette med riskokern så får du snuble innom http://www.japsebanden.com hvis du vil hive deg inn som meldlem ;) hehe, skal ikke se bort ifra at jeg joiner innom ja ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 OG finner du deg IKKE til rette med den så si fra... for du var ikke den eneste som var veldig intr i den der kan du si... MEN lykke til med bilen! og gratulerer med FET bil! :) hmm, noe sier meg at vi har lik smak når det kommer til bil? =) sett det i flere tilfeller nå siste åra ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bare noen raske spm. Har du fått bilen? Når og hvor skal du hente den? Jeg vet du kommer til å bli veldig fornøyd når du får kjørt på bane. Om du kommer til å savne kebabmiljøet, du kan spise kebab i en Honda også, funker fett. Men nok en gang, grattis med ultra fet bil. Blir moro til våren. MVH Marius [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 grattis med kjøp av et stk nyyydeli bil! :) 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Grattis med rå bil ja... Bare håpe det går bra med FWD da... Andre - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bare noen raske spm. Har du fått bilen? Når og hvor skal du hente den? Jeg vet du kommer til å bli veldig fornøyd når du får kjørt på bane. Om du kommer til å savne kebabmiljøet, du kan spise kebab i en Honda også, funker fett. Men nok en gang, grattis med ultra fet bil. Blir moro til våren. MVH Marius Bilen henter jeg på Pettersen Autoimport til mandag... gleder meg som en unge... stort budsjett til bensin er satt opp til neste uke som jeg har fri osv ;) tror jeg blir fornøyd når jeg kjører på landevei oxo jeg da ;) hehe... sånn av mods som kommer så blir det dette i første omgang: Mügen Airbox Halvbur 4 punkt seler Coilovers Vtec Controller Lakkering (våren 2006) Nye felger (15" volk med gateslicks) ++ har også lagt ut endel bilder og info nå på http://www.azzido.no/integra/ takk for all respons ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bilen henter jeg på Pettersen Autoimport til mandag... gleder meg som en unge... stort budsjett til bensin er satt opp til neste uke som jeg har fri osv ;) tror jeg blir fornøyd når jeg kjører på landevei oxo jeg da ;) hehe... sånn av mods som kommer så blir det dette i første omgang: Mügen Airbox Halvbur 4 punkt seler Coilovers Vtec Controller Lakkering (våren 2006) Nye felger (15" volk med gateslicks) ++ har også lagt ut endel bilder og info nå på http://www.azzido.no/integra/ takk for all respons ;) Gratulerer med tøff bil, den bilen dr har jeg sett i real life flere ganger =) Brodern jobber der du kjøpte bilen. og den bilen er faen meg strøken!! var der i går og da så jeg den var solgt =) Litt offtopic men på det ene bildet ser man rompa på bilen min =) Ford orion`en Nok en gang Gratulerer så mye!! Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 fet bil..men om du skal få noe utstyr av P.A senere så sørg for å få det montert på bilen før du henter det.kompis kjøpte bil derfra og skulle få felger og alarm montert på bilen før han hentet den...tok vel 3mnd før han fikk felger (lik dine) og alarmen hørte han aldri noe mer om... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 fet bil..men om du skal få noe utstyr av P.A senere så sørg for å få det montert på bilen før du henter det.kompis kjøpte bil derfra og skulle få felger og alarm montert på bilen før han hentet den...tok vel 3mnd før han fikk felger (lik dine) og alarmen hørte han aldri noe mer om... vinterdekka skal jeg få ettersendt veit jeg... men det er eneste oxo... gamle eier står for dette. de originale integra felgene med vinterdekk.. ellers får jeg med alt til uka ;) det blir morro, gleder meg som en unge nå ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Gratulerer med tøff bil, den bilen dr har jeg sett i real life flere ganger =)Brodern jobber der du kjøpte bilen. og den bilen er faen meg strøken!! var der i går og da så jeg den var solgt =) Litt offtopic men på det ene bildet ser man rompa på bilen min =) Ford orion`en Nok en gang Gratulerer så mye!! hehe, ja er ikke mye feil med den for å si det sånn ;) takk, hvem av de er broren din da? han lille korte eller sjefen selv? =) hehe nice orion btw ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 hehe, ja er ikke mye feil med den for å si det sånn ;)takk, hvem av de er broren din da? han lille korte eller sjefen selv? =) hehe nice orion btw ;) he he, det er han korte det =P tja bilen er ikke så strøken nå, men den skal bli bra =) Tror du har gjort et godt kjøp, trond er KRESEN når han importerer. hehe tar kun det beste virker det som :) edit: når jeg så nærmere så så jeg at men kan se prosjekt bilen til brodern og bilen til dama hans på samme bildet som man ser min :) dorry offtopic, men måtte bare si det :P Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg