Gå til innhold

da fikk jeg endelig kjøpt meg ny bil, endte på Honda Integra Type R ;)

Azzido

Anbefalte innlegg

he he, det er han korte det =P

tja bilen er ikke så strøken nå, men den skal bli bra =)

Tror du har gjort et godt kjøp, trond er KRESEN når han importerer. hehe

tar kun det beste virker det som :)

edit: når jeg så nærmere så så jeg at men kan se prosjekt bilen til brodern og bilen til dama hans på samme bildet som man ser min :)

dorry offtopic, men måtte bare si det :P

hehe, regna med det var han korte ja ;)

ja har samme inntrykket av pettersen autoimport, virker utrolig særiøse osv...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, så da ble det japse på deg og. Hvordan skal dette ende? Og jeg blir igjen alene tysker (faen) Blir jo et mas med 2stk vtec brøl rundt meg. Du får se om du klarer å henge på meg bortover E6en da ;) Uansett, grattis med en fin bil. (selv om det er *host* gnager ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så da ble det japse på deg og. Hvordan skal dette ende? Og jeg blir igjen alene tysker (faen) Blir jo et mas med 2stk vtec brøl rundt meg. Du får se om du klarer å henge på meg bortover E6en da ;) Uansett, grattis med en fin bil. (selv om det er *host* gnager ;) )

hehe, ja du sier noe... har synke litt i gradene er det mange som mener men, men selv så er jeg rimelig fornøyd med valget ;) morsom kjøre maskin. vtec brøla på vei til treff osv vil du høre enda mere av framover ja ;)

vi kan teste allerede til uka hva som går best? kommer jo nedover en tur vettu ;)

takk ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Azzido kommer til å sove dårlig i natt.

Tror han gleder seg som en gutt unge på julaften.

Gleder meg til å se bilen selv. :cab

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan teste allerede til uka hva som går best? kommer jo nedover en tur vettu ;)

Host, må bare holde meg forran deg i kryssene og i 60 sona, har ikke sjans da. Må opp i fart før jeg kan konkurrere ;) Uansett, ser fram til neste sesong :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis mer itr!

Godt å se at enda en har oppdaget hvor god denne 1,8 liters råtassen er :)

Har hatt min i 10mnd og gleder meg fortsatt til hver gang jeg skal bruke den!

ja oppdaga hvor morsom bilen var når jeg satt på med en kompis av meg i kr.sand som har en integra ;)

men blei plutselig noe helt annet når jeg fikk prøve kjøre en selv oxo, blei forelska i bilen med engang med tanke på respons, handlinga osv... bare helt rått ;)

Bamsemoms: kommer nok til å sove litt dårlig i natt ja, gleder meg som en unge nå... bilen får du se så fort du kommer til kragerø en tur ;)

Viper: stemmer nok det du sier, vil vel påstå at du har erfaring med å race integra fra før av ;) sånn ellers så blir 2006 sesongen bra... blir nok endel banekjøring om alt går som det skal og mange råe turer til treff som alltid viper ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har sunket i gradene nei!!! nå er du endelig oppe på mitt nivå her!

Kjipt at min er vinterparket alt, men vi må ta en cruise tur sammen etterhvert! Får vi dra med oss viper og vise en gang for alle at tyskerne er for tunge og late!! hehe assman

Ser frem til å se bilen "in real life" virker som et godt kjøp!!

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har sunket i gradene nei!!! nå er du endelig oppe på mitt nivå her!

Kjipt at min er vinterparket alt, men vi må ta en cruise tur sammen etterhvert! Får vi dra med oss viper og vise en gang for alle at tyskerne er for tunge og late!! hehe assman

Ser frem til å se bilen "in real life" virker som et godt kjøp!!

ja du sier noe... mere kjøreglede i en integra enn i bimmer ihvertfall.. ikke tvil =)

ja vi må ta en cruise tur neste år og leike litt med viper tror jeg ;) hehe... revenge fra han dro fra meg på e18 i over 220 i sommer osv ;) hehe

du ser nok bilen til uka vil jeg tro ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår