extrah Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg må få titte litt på nybilen din en dag da. :) `99 Integra Type R #03082 `93 Del Sol VTi (Solgt) `98 Integra Type R #03740 (Solgt) `98 Integra Type R #01212 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Regner med det var sommeren du tenkte på? Mente sommeren ja. Jeg som ikke tenkte helt klart. :hammer [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 AC stjeler bare hk når du bruker den da. Ca 7hk, så det er bare å la vær å ha den på når du skal kjøre fort. Men du merker egentlig ikke noe til de 7hestene...Værre med vekten. Det blir jo 15 kg ekstra ballast. Men det er a small prize to pay spør du meg. Merker jo ikke noe om du tar 15 kg på en bil.... Hva skal du bruke plassen til da? Mugen inntak? Går bra selv om du har ac, det ser bare vanskelig ut. ;) Mange som har gjort det! AC er bare genialt å ha... så det forblir ;) Mügen airbox som er planen ja ;) + endel annet... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg må få titte litt på nybilen din en dag da. :) det kan vi få ordna... skien er ikke så langt unna ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Mugen inntak? Går bra selv om du har ac, det ser bare vanskelig ut. ;) Mange som har gjort det! Så du mener dette? Ser da virkelig alt for trangt ut til å få ned den "lille" trakta, som så lett skvetter på plass :boxing ;) 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodden Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikke sagt at det er lett, men har lest/sett bilder av folk som har fått det til ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Dæven steike - Grattis med grombil! :D Du går riktig vei i bilvalget! Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Så du mener dette? Ser da virkelig alt for trangt ut til å få ned den "lille" trakta, som så lett skvetter på plass :boxing ;) alt går, det tar bare litt lengre tid. Skulle ønske jeg hadde sånn bil. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ja du sier noe... mere kjøreglede i en integra enn i bimmer ihvertfall.. ikke tvil =) ja vi må ta en cruise tur neste år og leike litt med viper tror jeg ;) hehe... revenge fra han dro fra meg på e18 i over 220 i sommer osv ;) hehe du ser nok bilen til uka vil jeg tro ;) Men ///M speil skal de ha vet du..... M-POWER 4 LIFE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Gratulerer deg igjen Ståle med nybilen bare i denne tråden. Nydelig bil, men er ikke helt sikker på om jeg liker fronten helt av en eller annen grunn. Men trodde du ville gå for en slik en som står til venstre i bildet... VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Se på ræva'n til 200SX'en da. Gjør meg mer usikker enn Integras front :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Se på ræva'n til 200SX'en da. Gjør meg mer usikker enn Integras front :D WORD Aldri likt rumpa på 200sx s14/s14a. Men jeg synes at de burde ha hatt JDM fronten på de europeiske modellene også, men har ikke noe i mot Euro fronten på ITR. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 tsss.... å velge mellom en 200sx og en Integra? Hadde ikke vært i tvil i det hele tatt. flusst av 200sx rundt omkring.. litt mer sjeldent med integra... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 tsss.... å velge mellom en 200sx og en Integra? Hadde ikke vært i tvil i det hele tatt.flusst av 200sx rundt omkring.. litt mer sjeldent med integra... ;) Her nede er det faktisk flere Intergaer enn 200sx'er (tenker da på nyer sx'er, s14/a), det er 4, 5? her i Kristiansandsområdet nå. 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 jeg begynte å tenke litt som dere oxo, er alt for mange 200sx s14 rundt forbi, derfor falt valget på noe som ikke alle andre har.... endte da på honda integra type r som er en sinnsyk kjøremaskin... er veldig fornøyd... Bilen stod med M speil når jeg kjøpte, syntes faktisk de passer utrolig bra... bmw har utvikla noen utrolig pene speil vil jeg påstå... så speila forblir tror jeg kom meg akkurat bort til stavanger nå etter ca 40mil, 1 tank med bensin, og utallige forbikjøringer i 8-9000rpm klassen ;) skremt dritten av mange på vei bort tror jeg ;) bilen er bare helt utrolig... hadde ett lite heat mot en audi s4 bortover, han tok meg selvfølgelig på slettene. men i svingene hadde han ikke sjangs ;) eneste negative for min del med bilen er at 40mil i de recaro setene er ikke særlig komfortabelt!! men nå satt jeg konstant i de i ca 5 timer!! for turer på 2-3 timer er de perfekte... i morra skal jeg møte race4fun.net folka i sandnes, blir vel litt cruising osv da... gleder meg ;) kommer tilbake da med litt info osv tenker jeg _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg