Bamsemoms Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 som en god tysker kjenner jeg er så forsvinner den antenna om ikke lenge ;) utrolig stygg rett og slett... ikke annet å si om det ;) hehe.. ser ut som en radiobil. Får vel antenne som er noe kortere. Kan jo være digg å ha noe radio i bilen. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Så bra Azzido! Håper det kommer noe filmsnutter av denne? jeg får ikke nok av lyden som desverre det er veldig sjeldent jeg hører her oppe.. :( Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Så bra Azzido! Håper det kommer noe filmsnutter av denne? jeg får ikke nok av lyden som desverre det er veldig sjeldent jeg hører her oppe.. :( Håper jeg får til noen snutter i løpet av uka som kommer nå... Litt spesiell lyd på de bilene der når vtec'n slår inn ja ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er perverst :) bare synd GT4 (spillet) ikke har klart å få den lyden til på integraen :( skrik ut når det skjer ting :) Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er perverst :) bare synd GT4 (spillet) ikke har klart å få den lyden til på integraen :( skrik ut når det skjer ting :) baer å følge med... kommer i tilfelle ut på denne tråden her ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 baer å følge med... kommer i tilfelle ut på denne tråden her ;) Regner med det ;) Har du tatt noen akslerasjons tider? Hadde ike gjort noe med et flim klipp heller. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Regner med det ;) Har du tatt noen akslerasjons tider? Hadde ike gjort noe med et flim klipp heller. har ikke tatt noen tider, er jo stuck integra så er jo samme som honda går ut med vil jeg tro... sånn ellers fikk jeg justert spissinga osv på bilen i dag... får håpe det hjelper bestilte oxo bytte av reg reim i dag, med jobb og alt kommer det på 2500,- reg reima har aldri vært bytta og honda opererer med interval på 5år og 100.000km, min har gått nå 69.000km, men er 7 år gammel så vil da bytte for å være på sikre sida sånn ellers var det noe oljesøl i motorrommet som jeg fikk svar på i dag... var bare en simring ved fordeleren som var litt morken så denne bytter jeg oxo i samme slenge... så da begynner ting å gå i orden her ;) eneste jeg venter på¨er de originale intergra felgene som skal bli sendt til meg... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 tok et bilde av bilen i kveld ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Pent bilde. Liker det med litt lang luketid på sånne bilder. Digger Honda ITR mer og mer når jeg ser de bildene :cocain: [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ah, pent Ståle! 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Tråden forsetter her... http://www.bilforumet.no/topic/83779-tråden-om-min-98-integra-type-r/?do=findComment&comment=877780 _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg