Gå til innhold

Varmeapparat trøbbel

Ranger emnet

Blom`s

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært borti dette tidligere? Så fort varmeapparatet blir slått på,ryker sikringen...Corrado`n var til sjekk hos min lokale Vw forhandler, der ble jeg ikke noe klokere....gått over alt av ledninger etc etc. Har hatt bilen i 6 år uten noe el problem, er det nå det begynner?? :hammer Er det noen som har noen tips, så er jeg evig takknemlig...iom vi går en kald tid i møte og et varmeapparat som funker er jo "kjekt" å ha på denne årstiden....

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går viften rundt

?? har du ac?

prøv og ta hånden ned forani kanalen der med digifanten og kjenn om den går rundt .

Jepp, har ac..... Har kjent etter om den går rundt, og alt virker ok...

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemet at vifta ikke funker?

Til meg funka den kun på 4, tror det er knappen...demonterte litt og begynte å pusle med den og nå funker den ikke i det hele tatt! :op

Sliter litt da det begynner å bli kaldt...går det an å skifte knappen eller er det bare en filleting? Har sjekka at den har kontakt, tror heller det ligger i den svarte runde boksen du putter bryteren inn i..

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider