Benz Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Bil på Bane Jeg vil bare minne om førertrening på bane på Vålerbanen i Braskreidfoss i helga. Du er herved invitert til å delta på førertrening på bane. Vi vil ha instruktører tilgjengelig for de som ønsker å få tips slik at man kan bli enda bedre til å kjøre bil på bane. Jeg kan love deg at et slikt kurs med våre instruktører som er erfarene instruktører vil gi deg en masse inspirasjon til nye måter å handle bilen på. Velkommen skal dere være. For mer informasjon se Bil på Bane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benz Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Værvarselet for Vålerbanen i morgen er bra, lite nedbør, og oppkaring med muligheter for sol. Altså ligger ting tilrette for en flott dag på bane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Gleder meg som en UNGE! Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Jeg kommer!! Med nye locost bremseklosser... Detta blir gøy! :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by Benz Værvarselet for Vålerbanen i morgen er bra, lite nedbør, og oppkaring med muligheter for sol. Altså ligger ting tilrette for en flott dag på bane. Fint, fordi nå snør det! Lå et par cm med snø her i dag tidlig, har omtrent snødd i et siden i går rundt denna tida. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Kommer også med en gammel opel vectra... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Ok! Da vet vi det! Billige bremseklosser ekke bra for S2'n... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg