Gå til innhold

motor fra vento til einser?

Ranger emnet

dinge

Anbefalte innlegg

noen som vet om motor fra vento passer i golf 1 her?

Hvor stor er en skog, hvor mange runder er det rundt Bislett, hvor langt er et tau osvosv.. Kom nå med konkret info her;)

Hvilken motor er det snakk om?

1,4 til 2,0 skal passe uten større problemer, Vr6 er det også endel som har lurt oppi motorrommet..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er en skog, hvor mange runder er det rundt Bislett, hvor langt er et tau osvosv.. Kom nå med konkret info her;)

Hvilken motor er det snakk om?

1,4 til 2,0 skal passe uten større problemer, Vr6 er det også endel som har lurt oppi motorrommet..

hvis du går på vento forumet her så er det en vento g60! motoren fra den jeg tenkte på ned i eisern min!

hva tror du/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går på vento forumet her så er det en vento g60! motoren fra den jeg tenkte på ned i eisern min!

hva tror du/dere?

G60 motoren skal passe ja, er gjort mange ganger det. Er ikke store forskjellen på den fysiske størrelsen på største einser motor(1,8) og G60.. Men, om du får det godkjent er nå en annen sak..

Anbefaler deg å søke litt, har lest tråder om dette før her på forumet:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 motoren skal passe ja, er gjort mange ganger det. Er ikke store forskjellen på den fysiske størrelsen på største einser motor(1,8) og G60.. Men, om du får det godkjent er nå en annen sak..

Anbefaler deg å søke litt, har lest tråder om dette før her på forumet:)

okei,takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil få vansker med å bytte av motor godkjent av Biltilsynet hvis den ikke kom med motoren orginalt eller den ikke har blitt tüv godkjennet med bilen.

Burde egentlig ikke være no problem å få godkjent med 160 hk...

Det er jo faktisk en på forumet her som ¨har fått godkjent 16v Turbo(185 hk)i sin golf 1 hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider