Moj0 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Er det noen som har noen komplette stoler/Seter til A3 å selge? Man kan vel si at det er en kjerring som har hatt bilen min fra dag 1. Hun har klart å prestere å sette LIMEGRØNNE seter i en svart 3dørs 1.8! Hvordan er det mulig!? Selvom jeg har blitt vant til det. Men skulle gjerne ha kjøpt noe i en annen farge. Noen som vet om noe eller som har noe? Det er vel muligens mulig å fåt ak i på "dynga"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 dynga har mye rart.. Det sorte interiøret er pent, men litt vanskelig å finne gode seter(de blir jo ødelagt etter hvert) Jeg ville lagt i noen tusen ekstra og fått et komplett S3-interiør i sort skinn fra Ebay. Det er verdt hver eneste krone. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0 Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det hadde vært jævlig knall. Hvor mye tror du et kan komme på, på ebay, har du sett no priser på det der? Jeg vet ikke om jeg vil ha skinn, jeg føler det er noe "brukt opp" Alt og alle har det i alle slags biler:P Hadde jeg funnet et helt vanlig svart tekstilinteriøs hadde det vært knall også. ellers så kan jeg jo trekke om hele dritten:P Selvom det må bestilles fra audi og slik da. Men med "utbakdørapriser" burde det ikke bli så dyrt. Er bare det at det er enklere å bytte seter og slik enn å kødde med de klemmene på innsiden av stoffet! dynga har mye rart.. Det sorte interiøret er pent, men litt vanskelig å finne gode seter(de blir jo ødelagt etter hvert)Jeg ville lagt i noen tusen ekstra og fått et komplett S3-interiør i sort skinn fra Ebay. Det er verdt hver eneste krone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hørt med Norsk Bildelsenter? NBS Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg