SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 har ikke ord.........! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Heftig den der ja.... :wave Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Fy faaaaaen for en kompressor! HAHA damn! Bør kanskje kunne utfordre VS og disse andre 8er bilene neste år. Men når skal han til Silverstate Classic å kjøre fra amerikanerene? Eller har jeg gått glipp av noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Nettopp heime fra Bilexpo i Bergen der denne her også var. Ekstrem kompressor på denne ja. Testet i 357 km/t så langt. Ikkje så værst det egentli :D Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 MANN. Lurte litt på hvor den hadde gjort av seg i år ja Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 satan og rå cheers tid er den ferdig ,noen som hvet mer om bilen? motor? div Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 satan og rå cheers tid er den ferdig ,noen som hvet mer om bilen? motor? div Vet bare at du kan putte hodet inni den kompressoren!!!! :hammer Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 satan og rå cheers tid er den ferdig ,noen som hvet mer om bilen? motor? div Først hadde han sugemotor med sprut, bremset 748 hk hvis hukommelsen min ikke spiller meg et puss.. HAn monterte deretter twin turbo som han kjørte med en eller to sesonger, han bremset da i overkant av 1100 hk. Nå med kompressoren så regnet han visst med 1500 + gass hvis ryktene er sanne, så dette blir heftig! Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Heres a spec sheet written in cooperation with the owner: 1986 Ponitac Trans Am, GTA aero package Owner: Pål Arvid Blytt, Bergen, Norge. Engine: 540” Donovan aluminum block with Scott Shafiroff ported Dart heads and matched Dart intake. 4.50” bore 4.25” stroke. Cailles billett crank, Oliver rods, JE pistons 10.78 compression. Competition Cams 250 deg rollercam at .650” lift with Jesel 1:1.7 roller rockesr. Autronic SM2 fuel injection with MSD ignition. NOS Fogger two stage kit (150hp + 250hp). Moroso dry sump lubrication with external reservior. Hand built exhaust system with backpressure operated muffler bypass for silent cruising yet thunderous races. Transmission: Precision Industries converter, 4500 stallspeed. 4L80 prepared by Ole Ringstad. Manual shifter. 0.75:1 4th gear and 3.00:1 rear end for a teoretical top end of more than 400km/h! Susp front: Art Morrison forged, all bushings replaced with uniballs. Adjustable Koni coilovers. 36mm Herb Adams stabilizer. (Racing Selholm coilovers being developed) Susp rear: 3.00:1 9” Ford with Mosler shafts. Lightened aluminum center with Detriot Locker diff. Custom adjustable three-link rear end, all uniballs. Adjustable Koni coilovers. (Racing Selholm coilovers being developed) Bremser: Front Audi RS4 360mm floating discs and four piston Baer calipers, rear 12.5” Wilwood vented discs and four piston calipers. Tires: Front 245/40/20 Michelin Pilot Sport, rear 285/35/20 Pirelli Pzero. M/T ET Street 820/11,5/15 for drag. Rims: BBS RC 9x20” og 10x20”. paint: Original and well broken in. Interior: MOMO Corse FIA approved racing buckets, Autometer instruments, Simms fourpoints - and a 20 lbs NOS bottle! ICE: Pioneer CD-player and speakers up front, 783kW all aluminum subwoofer..! Weight: 1835kg (4110 lbs). Distribution 50/50% when fuel cell is half full. Performance: DIN 780hk/6800 and 940 Nm (695 lb/ft) /5000 in engine dyno. Power on NOS calculated by Precision Industries at 1065hk (that's what it would take to slip their converter to redline) ¼ mile 10.06 sek/228,8 km/h (142 mph) at Gardemoen - 10,41s/221 km/h (137 mph) on Pirelli PZeros at Mantorp. 1/8 mile 6.501 sek/180 km/h at Gardemoen. SM2 logs reveal 0-100 km/h (0-62 mph) in 3.5 sek street tires on street, 2.8 sek street tires at Mantorp and 2.5 sek DOT radials at Gardemoen raceway. Top speed power restricted at ~ 350 km/h, fastest driven is 330 (205mph) and climbing. hope you can understand my english, technical terms are a bit hard for a Norwegian. No Speedvision here! 1/4 mile 9.73 149mph 1/8 mile 6.42 118mph Det er fra 2003, men det er jo vartfall en pekepinn på hvor mye hester det er;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det er fra 2003, men det er jo vartfall en pekepinn på hvor mye hester det er;) Dette er jo når han kjørte uten overladning, og han har jo modifisert motoren for andre gang nå siden det.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Brutalt! uhhmmwhat? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Dette er jo når han kjørte uten overladning, og han har jo modifisert motoren for andre gang nå siden det.. såppas:P syyk bil, leste om den i amcar i 2003 syntes den var rå da, men den blir jo bare værre og værre:D Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Fett fett, regner med det er automat og at han satser på kvartsmilkjøring? Burde vel nærme seg 7sek nå vel :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Overhørte han snakke om at han var fornøyd med rundt 1400hk, noe som er helt ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.