Einar Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hei, åssen er det å putte en B230FT, evt. FK, i en 91 modell 240 GL med B230F motor med tanke på ledningsnett etc når det gjelder innsprøytninga, er det så enkelt som plug&play og bytte hjerne? Var bare en tanke som falt meg inn når det gjelder en kamerats bil, de 116 hk var det ikke stort igjen av over 120. hadde vært mye bedre med 165 hk/264Nm tenker jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 sålenge det er L.H 2,4 skal det gå greit Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Så langt som jeg har funnet ut..så må du flytte fordleleren! og lodde på formotstander til dysene.. skal snart sette igang med samme prosjekt Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 det stemmer ja. eller kappe litt i torpedoen. du trenger ikke forkoblingsmotstand om du bare monterer høyohmsdyser som er ca like store.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 det stemmer ja. eller kappe litt i torpedoen. du trenger ikke forkoblingsmotstand om du bare monterer høyohmsdyser som er ca like store.. Har du vært borti dette før eller? fordi på motoren jeg har kjøpt så er det med en liten metall boks med fire ting inni(keramikk eller noe)..som jeg antar er motstandene. Kan jeg bare lodde på disse isåfall Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 det er motstandene ja. har ikke holdt på så mye med lh 2.4, men motronic. er jo uansett mye det samme. er bare å lodde de sammen med de riktige ledningene ja;) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Det med fordeleren, drivakselen og formotstanden til dysene visste jeg om men glemte å nevne det. Tror det er LH 2.4, brukte iallefal samme feilkoder som på 95/96 FK motor når lambdalampa lyste og det stemte, alt ser likt ut utenom plasseringa av fordeler og luftmassemåler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Må jo ha katalysator når bilen er 91 også finner ingen eksos rør med kat til turbo til 240.Noen tips tiil dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Må jo ha katalysator når bilen er 91 også finner ingen eksos rør med kat til turbo til 240.Noen tips tiil dette Mekke til med midt del til 740/940? turbo med kat eller 3" racekat på 3"effektanlegg??? en idè eller 2 iallefall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Må jo ha katalysator når bilen er 91 også finner ingen eksos rør med kat til turbo til 240.Noen tips tiil dette Er å få originalt det, hadde det på min gamle 242Turbo. Men like greit å bruke en universal cat, veldig enkelt å tilpasse. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.