Gå til innhold

240 er solid!!

Ranger emnet

alcapaal

Anbefalte innlegg

ikke sant. greit at folk liker BMW , og andre Merce, og andre volvo igjen og resten av merkene. noen har meninger om det ene og andre meninger om det ene.

men det den ene mener er totalt irrasjonelt ovenfor den andre, gir den andre blanke F##n i forde han er ignorerende ovenfor hva den ene mener osv.

jeg liker volvo :) men jeg har en bred sans for biler, og hører på det meste som folk sier og mener. Så lenge diskusjonen holdes på et saklig nivå.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp. men jeg skal ikke si at volvo 240\740 er verdens beste biler. men jeg liker de meget godt.

den diskusjonen ang volvo er bedre en BMW har vært så siiiiiiinsykt mange ganger oppe her på forumet. Og vi blir ALDRI ferdig!

Mvh Erik

snakker vi rust eller sikkerhet.....? og jo a-klassen er værdes sikreste.... jobber som bil oppretter. og måten som a-klassen er bygd opp på gjør den til sikrest

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at den volvo-bmw diskusjonen alltid kommer, er fordi nettopp folk med bmv kommer med dritt om volvo, mens de ikke har PEIL på hva de snakker om! samme som han andre knallen som mener at A-klassen er verdens sikkreste bil, og det med Ncap testen, så er den 100urelevant i mine øyner, ettersom f.eks. franske merkene byger sine biler etter denne testen, da den går ut på det samme år etter år..

men de som kan sitte å si at volvo er usikkre biler,(jeg støtter igrunnen kun 1-2-7-9 og V/S serien) da er de rimelig på jordet! leste her tidligere at det var snakk om kun få stk. mennesker som hadde dødd i en 240 i usa, HELE perioden frem til avviklingen av 240! men forr all del, bare ta feil;)

hvis jeg som opretter ikke har peil, hva sier at du liksom har peil da? dessuten så skrives det bmw... ikke bmv......

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mersedes ruster, en kamerat som har div merser og de ruster, mercedes er kjent for å ruste. Men selvsagt ruster volvo også det gjør alle biler som ikke får behandling og vedlikehold.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mersedes ruster, en kamerat som har div merser og de ruster, mercedes er kjent for å ruste. Men selvsagt ruster volvo også det gjør alle biler som ikke får behandling og vedlikehold.

Merscedes ruster ikke de vil i vertfall ikke innrømme det og fikse det.. er ikke lenge siden jeg leste i motor om en missfornøyd merce kunde og han hadde en nyere merce.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A klassene til mercedes STRØYK på elg testen da, og fikk ikke noe bra i Ncap testen heller.

:hammer :hammer :hammer :hammer

A-klasse ble veltet før endelige utgave ble lansert! Dvs før bilen ble senket 2 cm eller så, før den fikk bredere dekk og før den fikk ESP som standard!

Det vil si at når den ble lansert så var det tilnærmet umulig å velte den!

Fikk forøvrig 4 stjerner på E-NCAP.

Vovlo 745 vs VW Caravelle

Say no more! ;)

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merscedes ruster ikke de vil i vertfall ikke innrømme det og fikse det.. er ikke lenge siden jeg leste i motor om en missfornøyd merce kunde og han hadde en nyere merce.

Joda. 210 serien (E-klasse fra 96-03) og 202/203 (C-klasse fra 94-03) samt Vito og Viano sliter med rust.

Men å si at MB ikke tar ansvar er BS! Biler så gamle som 8-10 år får skiftet dører på kulanse og får reparert rust med minimale kostnader for eiere.

Må jo nevnes at Ford og faktisk BMW sliter like mye med rust, men kommer det fram i media? Nei. Får de like god oppfølging og hjelp? Ikke vet jeg.

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk senere vite at ramma var en tanke skjev og at 3 motorfester hadde røket.

Hmm er bare 2 motorfester på 242`n min...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xcuze: Mercedes A-klasse er ikke verdens sikreste bil, hvis den er det. så VIS meg testen!

Rust på mercedes er en svada historie for seg selv.

Alle biler ruster med opel har "rekorden" :P

øøø, opel har aldri lagd Rekorden.. Dem har lagd Rekord..

Treng ikke en sikker 240 når man har mine kjøreskills :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider