Brandtenborg Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Hvordan skifter man hjullager på en Ascona C? Det er lageret på venstre side foran som er defekt. Kan man gjøre dette selv, eller må man ha presse og sånt?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Er litt køddi det der.. Gjorde det på den jeg hadde en gang, og var et lite helvete og få det ut. sitter en seger-ring på hver side av lageret hvis ikke jeg husker feil, samtidig som inner-ringen(e) på lageret sitter presset på akseltappen. Må huske på å sette lageret i huset først, og tappen etterpå.. Det gjorde jeg feil, og dermed fikk jeg det ikke på plass, og du får ikke av lageret uten å rive av den ene inner-ringen. Men his du har mulighet, kjøp deg en Haynes bok på biltema.. står en del gode tips i de bøkene. Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Oki. Da blir det nok en tur på verksted da. De skulle ha 700 NOK + deler for å fikse det. Takk for svaret! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg