Gå til innhold

Useriøse folk på forumet

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hva er det så feiler folk? :hvaskjera

Hadde avtale med Paj-90 her på forumet om å kjøpe en Golf delebil. Alt var bra, prisen var avtalt og ifølge Paj-90 skulle han være hjemme denne helgen. Han skulle gi meg beskjed nærmere helgen.

Jeg satte i gang å leide henger og satte av lørdagen til å reise, trenger ca 4 timer en vei med henger så hele dagen skulle brukes.

Men "nærmere" helgen var godeste Paj-90 ikke å få kontakt i! Sendte mail,pm og etterhvert sms, der jeg lurte på ståa! Har sett på profilen at han var aktiv på forumet på torsdag. :deng

Det jeg lurer på nå er:Hadde det skadet deg noe jævlig å sendt en meld om at av en eller annen grunn så kan ikke bilen selges eller noe!

Nå ble jeg sittende å vente i tilfelle du hadde en god grunn for å ikke ta kontakt! I tillegg til å måtte betale leie på en biltralle! fucku

Har en beskjed til deg Paj-90:BRENN! :aug:

Synd at sånne folk ødelegger et ellers bra forum. Mange hyggelige her både på Passatforumet og Golf MkIforumet som jeg bruker!

“It's better to die standing than living on your knees”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har opplevd mye av det samme, nå som jeg driver å selger bilen min.

har hatt sikkert 10stk som ringer å sier de kommer da og da osv, og aldri kommer....hadde til og med som kom forrige søndag avtalte pris og dag da han skulle hente bilen.....han ringte til og med samme dag å sa han kom mellom 6 og halv 8 en gang. Kom han?

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte seff til ham på fredagskvelden, det ringte så lenge at tlf.svareren kom på. På lørdag var tlf avskrudd!Så han vet garantert at jeg prøvde!

Hadde det bare vært mail så kunne tvilen komt ham tilgode. Men tlf, sms, mail og pm, så offline er man vel ikke i en uke?

Vet han var aktiv på forumet den 6 okt. Så tvilen er herved inndratt!

Fikk heldigvis ordna en deal med utleier av hengeren, så det ble ikke altfor dyrt. Kan anbefale Tilhengerspesialisten i Stavanger! http://www.tilhenger.com/index.asp?page=main

Makan til service! For mye å skrive her, men prøv dem hvis du trenger tralle! :pray

“It's better to die standing than living on your knees”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg RonnyL.

 

Har sjøl kjøpt privat deler av folk på forum. (mp.com) Og jeg ble litt skuffet over att han ikke klarte å fette seg til å sende delene så raskt som mulig, måtte mase og mase. Men, delene kom heldighvis til slutt,

 

Til dere som er slike som ikke holder løfter etc. Brenne i helvete! :fire:

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit åssen det er. Hadde en tilsvarende med en idiot her.

Vi blei mer eller mindre enige om pris på dekk og felg han skulle ha, over telefon. Jeg dro med alle hjula i bilen for han skulle hente dem på jobben. Når han ikke fikk dem for 1000 spenn mindre en avtalt pris så stakk han.

Makan til idioter..

Hvis man er ute etter å prute i filler ett tilbud så spør forsiktig over telefon ihvertfall!

Kosta meg mye unødvendig jobb bare for jeg skulle være grei å la han slippe å måtte hente de hjemme hos meg!

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Ringte seff til ham på fredagskvelden, det ringte så lenge at tlf.svareren kom på. På lørdag var tlf avskrudd!Så han vet garantert at jeg prøvde!

Hadde det bare vært mail så kunne tvilen komt ham tilgode. Men tlf, sms, mail og pm, så offline er man vel ikke i en uke?

Vet han var aktiv på forumet den 6 okt. Så tvilen er herved inndratt!

 

 

Prøve neste gang å ringe i fra et annet nummer. Så ser du om det er bare deg han ikke vil snakke med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår