RonnyL Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hva er det så feiler folk? :hvaskjera Hadde avtale med Paj-90 her på forumet om å kjøpe en Golf delebil. Alt var bra, prisen var avtalt og ifølge Paj-90 skulle han være hjemme denne helgen. Han skulle gi meg beskjed nærmere helgen. Jeg satte i gang å leide henger og satte av lørdagen til å reise, trenger ca 4 timer en vei med henger så hele dagen skulle brukes. Men "nærmere" helgen var godeste Paj-90 ikke å få kontakt i! Sendte mail,pm og etterhvert sms, der jeg lurte på ståa! Har sett på profilen at han var aktiv på forumet på torsdag. :deng Det jeg lurer på nå er:Hadde det skadet deg noe jævlig å sendt en meld om at av en eller annen grunn så kan ikke bilen selges eller noe! Nå ble jeg sittende å vente i tilfelle du hadde en god grunn for å ikke ta kontakt! I tillegg til å måtte betale leie på en biltralle! fucku Har en beskjed til deg Paj-90:BRENN! :aug: Synd at sånne folk ødelegger et ellers bra forum. Mange hyggelige her både på Passatforumet og Golf MkIforumet som jeg bruker! Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 føler med deg!! Kjipt!! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Så sinnsykt teit! Når man først skal selge en bil, så må man da ta telefonen, eller svare på en eller annen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 har opplevd mye av det samme, nå som jeg driver å selger bilen min. har hatt sikkert 10stk som ringer å sier de kommer da og da osv, og aldri kommer....hadde til og med som kom forrige søndag avtalte pris og dag da han skulle hente bilen.....han ringte til og med samme dag å sa han kom mellom 6 og halv 8 en gang. Kom han? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Du sier du har sendt sms noe som betyr at du har mobilnummeret hans. Hva med å plukke opp telefonen og slå nummeret? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Når det er krise ringer du 112...du sender ikke sms :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Prøvde du og ringe ham da?? Hadde jeg gjort iaf. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Ringe? Hva er det, Tror ikke jeg kan det lengre.. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ringte seff til ham på fredagskvelden, det ringte så lenge at tlf.svareren kom på. På lørdag var tlf avskrudd!Så han vet garantert at jeg prøvde! Hadde det bare vært mail så kunne tvilen komt ham tilgode. Men tlf, sms, mail og pm, så offline er man vel ikke i en uke? Vet han var aktiv på forumet den 6 okt. Så tvilen er herved inndratt! Fikk heldigvis ordna en deal med utleier av hengeren, så det ble ikke altfor dyrt. Kan anbefale Tilhengerspesialisten i Stavanger! http://www.tilhenger.com/index.asp?page=main Makan til service! For mye å skrive her, men prøv dem hvis du trenger tralle! :pray Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Enig med deg RonnyL. Har sjøl kjøpt privat deler av folk på forum. (mp.com) Og jeg ble litt skuffet over att han ikke klarte å fette seg til å sende delene så raskt som mulig, måtte mase og mase. Men, delene kom heldighvis til slutt, Til dere som er slike som ikke holder løfter etc. Brenne i helvete! :fire: Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Veit åssen det er. Hadde en tilsvarende med en idiot her. Vi blei mer eller mindre enige om pris på dekk og felg han skulle ha, over telefon. Jeg dro med alle hjula i bilen for han skulle hente dem på jobben. Når han ikke fikk dem for 1000 spenn mindre en avtalt pris så stakk han. Makan til idioter.. Hvis man er ute etter å prute i filler ett tilbud så spør forsiktig over telefon ihvertfall! Kosta meg mye unødvendig jobb bare for jeg skulle være grei å la han slippe å måtte hente de hjemme hos meg! Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Huff og helvete. Forstår din frustrasjon. selgere opplever alltid useriøse aktører som ringer og sier "jeg kommer/ ringer i morra" Men verre var dette, tross alt, altså det omvendte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det der er bare forkastelig....hva tenker dette mindretallet av sosialt blinde utskudd på.... Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rabban Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Kankje det bare var snakk det der om ''bilen'' da vet du. Så når han fant ut at du virkelig skulle ha den så freeka han ut:P det er alltid noen som ikke klarer å være seriøst! huff huff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ringte seff til ham på fredagskvelden, det ringte så lenge at tlf.svareren kom på. På lørdag var tlf avskrudd!Så han vet garantert at jeg prøvde! Hadde det bare vært mail så kunne tvilen komt ham tilgode. Men tlf, sms, mail og pm, så offline er man vel ikke i en uke? Vet han var aktiv på forumet den 6 okt. Så tvilen er herved inndratt! Prøve neste gang å ringe i fra et annet nummer. Så ser du om det er bare deg han ikke vil snakke med. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg