Kai_G Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ho til venstre der var DEILIG. Specs?? Minna litt om "gammledagers" Lene Aleksandra. Synd jeg ikke fikk vært der, så ut som det var mye rått der. cheers Hu til høyre hadde "litt" lav bukselinning vel?? sånn ca midt på musbakken!! hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 faen,,sjåføren kom aldri og tar ikke tlf.stod opp kl6..noen som får juling i kveld ja :fire: men får vel orde bilene så slepper jeg å være avhengig av andre..satan og sur jeg var rundt 8 he he..synd jeg gikk glipp av dette..siden forumet arrangerer :thanks men prøvde..stiller med bil og stiller ut neste år :chevy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Får vel legge ut noen av bildene jeg tok også da.. :) Men det blir nok ikke før i morgen, må få tømt kamera først... Men.. Noen som var der på søndag når de starta opp drag mc'en så alarmen på Hummer'n gikk?! Haha.. Og gjett når jeg gikk tom for strøm på "video" kamera mitt a... Selvfølgelig i det han faktisk ga på... :( Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Sånn, da var de som var nesten brukbare lagt ut... Noen av de : (flere ligger under linken øverst her) Filmet også når det var en som starta opp bilen og ga på litt.. :) Men har ikke no sted å legge det ut, har ikke plass til 16mb på home.no... Noen gode tips? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ingen bilder av opel med bmw v12'er ? :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ingen bilder av opel med bmw v12'er ? :)Har et, men det er dårlig... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næ$$ Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Marie kjenner jeg godt, kjørte henne hjem fra jobben den gangen vi jobbet sammen. Flere bilder på http://www.marieodeby.com Utrolig hyggelig jente det. Siter Maseratien solgt.. Leilighet kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 dne hvite primiera stajsjons vogna, hvorfor i helvette var den der?? den skulle vistnok selges for ca 160 000!!! - er ikke det litt i overkant for en senket? - skjørta med hvite tsw felger ? "mye påkostet" er den sikkert å.. noen som vet? evt bilde? skjønte iallefall ikke hva den gjorde for noe der jeg. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Dessvere ble ikke alt like bra av bilder. Sleit litt med kameraet. Her er nå nesten 200 bilder. Kos dere ;) http://photobucket.com/albums/v218/CalibR/Sound%20and%20Tuning%202005/ Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 dne hvite primiera stajsjons vogna, hvorfor i helvette var den der?? den skulle vistnok selges for ca 160 000!!! - er ikke det litt i overkant for en senket? - skjørta med hvite tsw felger ? "mye påkostet" er den sikkert å.. noen som vet? evt bilde? skjønte iallefall ikke hva den gjorde for noe der jeg. Må ikke glemme at det faktisk også var hvit haifinne på den, og fjernet emblemet foran, og kutta midtdelen på luftinntaket på panseret :) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Må ikke glemme at det faktisk også var hvit haifinne på den, og fjernet emblemet foran, og kutta midtdelen på luftinntaket på panseret :) Jeg tror faktisk de hadde vaska'n også jeg... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg