volvo145 Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Nå holder jeg på og demontere motor og gir kasse for å overhale dette (B20 motor,M40 girkasse) Men hvor er det billigst og best å kjøpe deler ? Jeg trenger pakningsett stempelringer kam , etc... Er det noen som har noen erfaringer og tips om hvor det er billigst/best å handle? Lurer også på om det er mulig å senke kompresjonen ved å sette inn kortere veivstaker eller andre stempler fra andre volvomotorer? Er det noen som har tips om hvilken maling /lakk jeg bør bruke på motordelene? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hør med lysakerbil.no, han vet alt om B20 trimming Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg