colt Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Rått håndarbeid. Utrolig hvor rett og fint det ble... all creds til han unge fyren på bildet, men bilen var ikke akkurat så fin... Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hæhæ, det scoopet minnet meg om en "alien" fra planet of the apes, star trek eller babylon5. Kan si mye om styla civicer, men ingen som har lik hans iallefall! Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 kappe av taket og du har verdens største og styggeste handlevogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 flink er han nå iallefall..men resultatet ble ikke direkte lekker...men spesielt...ser for meg at den bilen er veldig treeeeeeeeeeggg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 drit bra gjort... men du så stygt d ble Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Når du har brukt så mye tid å penger i en bil, så hadde jeg kjøpt noen svære bremser og gjort noe i interiøret ass :hammer Bra arbeid men, fyren må være glad i å bøye plater;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 måtte være 12åring også da :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg