Gå til innhold

Motorhavari - Hva kan det være?

Ranger emnet

Andy`

Anbefalte innlegg

120 000 eller 5 år, om jeg ikke husker heeelt feil. burde vel være garantisak om den er rimelig ny... var det hos Audi-forhandler du skiftet den eller?

Ja, reima var skiftet hos Audi-forhandler. Hadde også full service på bilen hos samme verkstedet i mai-juni en gang, og da burde de vel sett om noe var galt med reima?

ElCamino: Hørte ingen ting, men skal dåg sies at jeg hadde musikken på :)

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid man hører det, nok at et stempel treffer en ventil.

Jeg tipper mer på el.feil.. Hadde samme problemet på A6`n til pappa. Der var det hjernen som var gåen... Sendte den inn til en som dreiv med chiptuning og han byttet chip`n på`n så funket den igjen.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bolt hadde løsnet og blitt knekt av som igjen hadde gjort at topplokket vart ødelagt... hele faenskapen må byttes! Reima var like hel, som da gjør at jeg IKKE får noe på garantien! Mekanikeren mente det kanskje var dårlig arbeid med bytte av registerreima for 2 år siden som var årsaken.. Gjort på merke-verksted av tidligere eier, så jeg kommer ingen vei der uansett.

Nytt topplokk: 23.000,- + arbeid!

Skal prøve å få tak i brukt isteden... Noen som har erfaringer med Motor & Gear?

http://www.motorgear.no/index2.cfm

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har brukt motor & gear på firmaets biler noen ganger før og har bare gode erfaringer med dem. . dette er ikke reklame. bare en erfaring.

2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury

Lenke til kommentar
Del på andre sider