Gå til innhold

*film* Driftin ulykke IGJEN

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som jeg synes er værst er disse som kommer først frem til ham. Det må være grufult å se en som en sikkert kjenner i den standen. Akkuratt selve personen har jeg ikke tenkt å ytre meg om men å gå der er i seg selv ikke smart. Noen vil aldri lære. Sikkerhet er viktig! Og ikke minst sjåføren. Å holde på slikt er jo idioti (men så er han sikkert sjeik og ingen kan gjøre noe med ham uansett)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg synes er værst er disse som kommer først frem til ham. Det må være grufult å se en som en sikkert kjenner i den standen. Akkuratt selve personen har jeg ikke tenkt å ytre meg om men å gå der er i seg selv ikke smart. Noen vil aldri lære. Sikkerhet er viktig! Og ikke minst sjåføren. Å holde på slikt er jo idioti (men så er han sikkert sjeik og ingen kan gjøre noe med ham uansett)

det var jo akkurat det samme som rudskogen ol, har sett mange slike filmer... folk skal jo holde seg unna veien da!

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er så dumme att de står der synes jeg ikke særlig mye synd på, ivertfall ikke ham, som 'løpte' imot bilen som kom driftende, hva meningen var, vet vel få. Og de som kjører er enda mer dumme. Uforsvarlig kjøring. Har sett endel filmer av disse sjeikene, og det hare skjedd flere slike ulykker, men dette er vel den styggeste jeg har sett. Setter seg en støkk i folk når man ser slikt, og man burde tenke over saker før man vurderer å se/drive med slikt.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Skulle hatt nærbilde!! :hammer Når han er så dum så får han som fortjent.. Min mening iallfall..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke han fortjente å dø på grunn av det der... :shake

Kommer nok aldri til å bli klok på den kjøringa de driver med.

Han løper jo ut i veien da, vellykket selvmordsforsøk.. Sant nok! Bilkjøringa er vel så og si selvmordsforsøk/mordforsøk på andre.. Men di holder den lenge i sladd da :D

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, de viser jo aldri film når folk dør på big-boys da, men om det er tilfelle så sletter de den nok fort. (tviler på at han overlevde da, men ingenting er umulig).

Og dette her har vel aldri blitt sett på som drifting heller? Mer som galskap :drive2

Jeg tror ikke han overlevde.. Når de zooma inn på slutten var det liksom igrunn bare en liten haug med blod/innvoller så det ut som.. Så overlevingssjangsen for den karen var nokk minimal. Og, jeg tror BB karra fjerner det etterhvert.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider