n0stra Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Lot kjæresten ta bilen og utnytte tilbudet om gratis demonstrasjon med vask hos smartclub på tiller (trondheim) sist torsdag av Kârcher høytrykksspylere. Nå idag har jeg oppdaget at det er to avrundede skraper i lakken bak ved bensinlokket som var delvis skjult av et gummi/plastbelag som om noe langt og spisst har skrapet langs siden som har vært gummibeskyttet. Kan ikke tenke meg til noe annet enn vaskelansen som har forårsaket dette. Ser ut som de består av masse småriper som utgjør en større som er på ca 2 mm og er ca 3-4cm lang. Regner med det er lite jeg kan gjøre i forhold til å klage og få fixa dette. Faen ass, første skade på bilen min. Hva kan jeg gjøre for å få fjernet dette? Erre no triks å kjøpe poleringsmaskin og profesjonelle Meguiars produkter eller noe? Er litt redd for å begynne med dette siden jeg har null erfaring. Kan legge ut bilder av skaden senere også. Helvette altså, pene nye CTR'en min :( Er så irritert, sint og skuffa at jeg nesten ikke klarer gå å legge meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Føler meg deg.............. Aldri hyggelig når slike ting skjer da........ Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ville prøvd med Meguiars Scratch X - skal etter sigende ha god effekt på denne typen skader/riper. Noen Bil Xtra butikker har dette, eller du kan bestille på nett fra Pan Vulk. Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg