Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg har ikke bremselys. Alle andre lys bak og forran etc virker, men ikke bremselys. Sikringer: Sjekket, og igjorden Pærer: Sjekket, og igjorden. Ledninger/koblinger delvis sjekket. Har ikke giddet å 'ta opp' alle ledningene. Hva kan ha skjedd? jeg synes det er litt rart at alle har sluttet å virke.. Dålig jording en plass? Kortsluting i en krets? Føleren/bryteren ved pedalen? Hva skal jeg sjekke? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 jeg ville fått med meg en kompis til å sitte med foten på bremsen, må ser du om du får strøm bak på pæreholderen..om du ikke får, sjekk bryteren ved pedalen.. *begynn med det enkleste! er ofte der feilen ligger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mest sannsynlig bremselysbryteren ja. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hos meg var det den ene kabelskoen som hadde falt av bremsebrytern. har ingen forklaring på hvordan dette har skjedd da dette plastdekselet ligger i veien for å komme til. Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Okei. Har en kamerat som uvillig må trykke på bremsen, hehe. Kontaktene satt på de. Skal prøve med en prøvelampe på jobb imorgen, om ikke jeg finner ut av det idag. Men takk for svar:) Jeg selv håper det er bryteren ved bremsepedalen igrunn, så lenge det ikke er noe 'seriøst' som er gærnt. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 *Beklager dobbelpost* Men, lånte en prøvelampe til en kompis, og det kommer ikke strøm for bremselys til kontakten bak.. Så, jeg tror det er sjølve bremselys bryteren som er gåen. Men, hvor liggern? På gir kassa? Ved pedalen? Vet att på Granada så er den på girkassa. Men hva med volvo'en? kommer meg ikke på bukk før Onsdag.. Så om den hadde vært ved pedalen hadde det vært enklest nå, så jeg får igjorden dritten. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 *Beklager dobbelpost* Men, lånte en prøvelampe til en kompis, og det kommer ikke strøm for bremselys til kontakten bak.. Så, jeg tror det er sjølve bremselys bryteren som er gåen. Men, hvor liggern? På gir kassa? Ved pedalen? Vet att på Granada så er den på girkassa. Men hva med volvo'en? kommer meg ikke på bukk før Onsdag.. Så om den hadde vært ved pedalen hadde det vært enklest nå, så jeg får igjorden dritten. Du ser den plata som er over pedalen, fjern den, ta en nærmere titt på bremsepedalen, der ser du brytern. Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 *Beklager dobbelpost* Men, lånte en prøvelampe til en kompis, og det kommer ikke strøm for bremselys til kontakten bak.. Så, jeg tror det er sjølve bremselys bryteren som er gåen. Men, hvor liggern? På gir kassa? Ved pedalen? Vet att på Granada så er den på girkassa. Men hva med volvo'en? kommer meg ikke på bukk før Onsdag.. Så om den hadde vært ved pedalen hadde det vært enklest nå, så jeg får igjorden dritten. hvis ikke jeg husker helt feil så sitter det en sensor på pedal føringen. legg deg på rygen og følg bremse pedalen. ;) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Takk for svar. Stikker ut og sjekker det nå:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg