audi 100 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Noen som vet om noe firma som lager plastikk bensintanker etter kopi eller mål? Har en mistanke om at metall tanken ruster endel... Ønsker forresten å kjøpe en audi 100/200/v8 quattro bensintank (fra 85 til 96 modell). Det er LITT jobb å bytte regner jeg med, men jeg får se om jeg får det til.... Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 onfiredevi er LITT arbeid å skifte bensintank på 44q a100/200......... :fire: er vel det siste du tar ut når du har rensket opp der bak.....hele bakstellet,mm :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ja, regnet med det... men da kan jeg i hverfall rustbehandle alle deler som jeg tar av samt at jeg kan techtylere over tanken... En slik jobb (å bytte tank) på et verksted er vel svinedyrt? Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ja, regnet med det... men da kan jeg i hverfall rustbehandle alle deler som jeg tar av samt at jeg kan techtylere over tanken... En slik jobb (å bytte tank) på et verksted er vel svinedyrt? det tror jeg ikke er så ille.... ring å få en ca pris...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 rustbehandle deler,skruer,å div som kansje ska av ijen: prøv med trekjære.funker som f***!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg