RonnyL Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90347 Lurer litt på hvorfor du bare droppet avtalen vår? Kostet meg en del penger og waste of time med planlegging! Hvis bilen er solgt så kunne du jo bare gitt beskjed! Blir litt offentlig dette, men du har jo vist deg å ignorere både mail og pm! Det som er litt dritt for din del med forumet, er at det viser at du var aktiv den 6 oktober! Ingen smilier klarer å vise hvor forbanna jeg er på deg! Min oppfatning er at du ikke er til å stole på! Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg har golf2 delebil om du trenger 5000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har vært borti noe tilsvarende.... Bare da var det jeg som skulle selge og kjøper tok aldri kontakt etter avtalt tid osv... Er forjævli når folk oppfører seg slik! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 @ thagoo: Er nok en ener det gjelder dette, men takk for tilbudet. Har raidet Knoksen(lokalt utr. for hoggeri) i det siste, så nå er det ikke så mye mer jeg trenger. Har ikke sett noe til denne luringen på forumet siden dette sto på. Så enten er han skremt vekk,eller så har han råket ut for noe! :ex_machin Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 eller registrert seg på nytt =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Øøøøøh! Tenkte ikke på det nei! :hammer Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg