Gå til innhold

kjøpt meg "ny" passat igjen =)

Ranger emnet

KloA

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer nok med 100kw ja.

Jeg kjøpte 2.5" simons eksos fra kat. og bakover for 2000kr på mekonomen. Kan ikke skjønne at det er store forskjellen fra 1.8 8v til 2.0 16v der. Siden bilene er lik ellers.

Å sveise selv går også an, men har hørt det er noe dritt å få det godkjent.

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var godbilen på veien (har vært det ganske lenge nå, men jeg er treg her =P )

har merket meg en ting med bremsekraftforsterkeren : den virker noen ganger .. blir litt sjokk når bremsene PLUTSELIG hugger til =) så, er det en mulighet for at den funker, men det er dårlig kontakt en plass ? noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt av et kjøp! har en kamerat som sikkert ville misunt deg no sinnsykt om jeg fortalte om dette ;)

men som en spurte om tidligere i tråden, har du noen bilder av interiøret? hvis du frister oss og får oss til å sikle etter strøøkent skinninteriør får du søren meg legge ut bilder av det også ;)

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javisst, bilder har jeg (måtte ut i kulda idag uansett)

passatoktober.jpg

Babyen min i frysemodus, med stålpigger på 14" ... sitter som støpt på veien =)

passatoktober2.jpg

forsetene er perfekte =) men mener jeg tok et bilde av dem i en annen vinkel, lurer på hvor det ble av..

passatoktober3.jpg

passatoktober4.jpg

Om dere klarer å se det, så er nakkestøttene bak litt småshabby, full av skraper og hakk...

passatoktober5.jpg

Var på mekonomen for å kjøpe bremseklosser og slanger da jeg fant denne sub'en til kun 795,- .. impulskjøp strikes again.

passatoktober6.jpg

Det kan se ut som om forrige eier ikke var så skarp på vikepliktregler, noen anelse om det er mulig å få tak i ny sånn plastsak ?

edit : bomma på url til bildene =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider