Jan E-28 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Tror jeg har funnet fargen jeg vil ha på prosjektet :) Problemet er bare at jeg ikke har anelse på hva den heter. Egentlig tror jeg ikke den finnes i noen fargesortement fra BMW siden den står på denne bilen. Men noen som vet hvordan få frem denne fargen? Er det vanlig sølv metallic uten klarlakk. Eller en egen sølv matt? Flere bilder og vinkler på http://e28mpower.com/dilldall/bilder/Z4%20cupe%20consept/ Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Du har ikke bilder av projektet?Høres fett ut :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 er det ikke bare å gå til en BMW forhandler og spørre om lakkkoden da... Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Du har ikke bilder av projektet?Høres fett ut :D Egentlig ikke. Siden det foreløpig ikke er mye å ta bilde av :) En kan skimte den litt på denne tråden. er det ikke bare å gå til en BMW forhandler og spørre om lakkkoden da... På messen hadde de eget filmteam som intervjuet personer som introduserte de forskjellige bilene på podiene. Som ble vist på storskjermer. Det var et slikt live show hver time. Selv ikke denne personen hadde anelse hva slags farge det var :( Regner med at jeg må sende en mail til utviklings avdelingen til BMW. Men hadde håpet noen her hadde noen id først. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg