Ane Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Noen andre som kunne vært interessert i å dra igang ett Celica møte hvor alle som vil kan komme? Snakke bil osv.... Styla og ustyla (meg hellothere ) hehe... Tror det kunne blitt artig ;) Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Noen andre som kunne vært interessert i å dra igang ett Celica møte hvor alle som vil kan komme? Snakke bil osv.... Styla og ustyla (meg hellothere ) hehe... Tror det kunne blitt artig ;) Fett det sikkert, men altså hvor skulle dette vere? Å må man ha en celica? Etter som at jeg bare er 15 så blir jo det litt vanskelig :) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 norge er litt for stort for bare prate møte for å samles slik, TS-ogn treff på vålerbanen hadde falt i smak, nå kan det være is-kjøring også. drifte konkuranse for oss med fremhjulstrekkere å,hehe Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matshalv Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Er det noen som vet om jeg kommer til å få så veldig mye mer power hvis jeg borer påå sylindra på celican min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg