Bug Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 har fått en sinnsyk tikkelyd i motoren min plutselig etter og ha gassa på litt formye når motoren var kald, ja vet det var forbanna teit gjort! men hva burde jeg gjøre? Bmw-spesialisten (motor technik) sier at en nøye motorvask og bytte til helsyntec motorolje kan få vekk lyden, pga regner med at er en ventil eller to som har tetta seg igjen (hydraliske ventiler), de er ikke til og justere slik det var på forgje bmw min. Noen som har noen tips hva jeg bør gjøre? å bytte ventilene koster ca 11 store...... så det er siste løsning.. motorservice koster 2 store... Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 tok motorservice, fiiksa det de vettu, kvitt alt av ulyder :> 2200 kom det på :> Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg