Gå til innhold

OMC lokaltreff på Liertoppen søndag 16/10 kl 1600

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!

de som vil, og har mulighet må få med seg ope'rn sin og seg selv til liertoppen søndag 16.10 rundt kl 1600

Dette er for medlemmer og alle dere andre som har Opel, uavhengig av modell og stand.

Jeg kommer til å ta med lapper dere kan fylle ut for å bli medlemmer hvis noen skulle ønske det batman

En liten oppfordring til alle:

Ser helst at det ikke forekommer noen burning eller annen aktivitet som kan gi klubben et dårlig ansikt utad under sammenkomsten.

Jeg håper våre medlemmer og andre respekterer dette og oppfører seg så lenge vi er samlet i klubb regi.

Hvis vi oppfører oss som folk så regner jeg med at alt går bra og vi har mulighet til å samles der ved en senere anledning

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe dele salg men det kan jo hende at du treffer folk som har deler liggende.

Skal vi kjøre i følge oppover ?

satse på det :) det skulle vi gjort, men jeg har dratt til drammen allerede(jobber her).men har skaffet prøveskiltene nå så vi ses ved 4 tia :) skal få betalt medlemskontingentet også i dag, så er det gjort ;)

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig...var igrunn mer enn jeg trodde :P satse på det kommer flere treff når sommer nærmer seg igjen..det blei bitte litt chilly ved 6 tia :S Opelfanatikeren: husker jeg feil eller var det din bil som hadde gitter i nakkestøtta?

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har ikke gitter i nakke støttene, så der husker du nok feil :hammer

HER er bildene

satser på det var en av bilene ved siden av din da...det var hvertfall litt ny vri:) frykterlig mye kjekkaser som skulle kjøre forbi da :P det var litt...latterlig!! cayena og saaben med turbo spesielt...

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok en av de andre bilene ja.

Var vel bare jeg som hadde mørk Omega A med OMC skrift i frontruten.

Synes han med suburban var fin jeg.

Rett etter jeg parkerete så kom han kjørene, stoppet vinduet og spurte om det var none form for opel treff.

Han spurte de to ungene på sikkert 4-5 år om dem skulle komme tilbake etterpå å se på Opeler, fra baksetet kom det en høyt JAAAAAA :D

De kom tilbake senere og kikket, sluret avgårde når de forlot plassen.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok en av de andre bilene ja.

Var vel bare jeg som hadde mørk Omega A med OMC skrift i frontruten.

Synes han med suburban var fin jeg.

Rett etter jeg parkerete så kom han kjørene, stoppet vinduet og spurte om det var none form for opel treff.

Han spurte de to ungene på sikkert 4-5 år om dem skulle komme tilbake etterpå å se på Opeler, fra baksetet kom det en høyt JAAAAAA :D

De kom tilbake senere og kikket, sluret avgårde når de forlot plassen.

hehe...husker ikke helt den subaruen med en gang :( sto jo noen å solgte en aston martin oppe ved den bensinstasjonen :P så litt...shabby ut...hvertfall litt pussig...hehe....fant bilen din faktisk...kjente igjen fronten ;) åsså titta jeg i ruta ;) var det du som tok de bildene? digger de klistremerkene, får man de i omc shoppen? så det var noen som hadde logo i bakruta også..får man kjøpt det å?

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...husker ikke helt den subaruen med en gang :( sto jo noen å solgte en aston martin oppe ved den bensinstasjonen :P så litt...shabby ut...hvertfall litt pussig...hehe....fant bilen din faktisk...kjente igjen fronten ;) åsså titta jeg i ruta ;) var det du som tok de bildene? digger de klistremerkene, får man de i omc shoppen? så det var noen som hadde logo i bakruta også..får man kjøpt det å?

det også får man tak i shoppen til omc :)

Corsa B 2l 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det også får man tak i shoppen til omc :)

nyderlig :D må finne et smaktfult sted å plassere det på bilen min :) vil btw takke alle som ga meg tips om hvor jeg skulle ringe etter deler :) var til stor hjelp...skal ringe litt imorra så får satse på det årner seg :) gtn min er nå trygt bevart i egen garasje :) må fortelle at jeg hadde fylt på for mye frostvæske/låsefjæra inni lokket er også rustet i stykker og når jeg kjørte utover gamle e18 og tittet i speilet holdt jeg på å pisse på meg :S så bare hvit røyk bak meg!!! pressa den litt på veien, men ikke no voldsomt(kjørte om kapp med en golf på motorveien). Greit..hvit røyk er jo ikke sååå skummelt, men det tenkte jeg ikke på akkurat da (a) kjørte inn på en busslomme i skoger og fant heldigvis ut at lokket hadde blåst ut spylevæske...

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider