Gå til innhold

Rød Volvo 245 på Grünerløkka.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Så en rød jævla blank og fin Volvo 245 på Grünerløkka i dag. Den hadde 90 mod bakluke og bredda stålfelger. Var ganske fin i lyd i den når den kjørte avgårde.

Noen som vet noe om den? Bilde?

var det amason lignenede felger?

mulig den jeg så i fagernes i sommer skal ha sånne felger selv. faktiskt de feteste felgene jeg har sett på en 245.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA!

Kristian S! Er det DU som kjører den sølv 245 som pleier å stå rundtomkring Grünerløkka ja.. Bor i Siloen, så har gått forbi den bilen mange ganger og kikka en del :P

Sorry off-topic, men nei, jeg har ikke sett den..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det ja. Det er ikke så lett å si hvilken farge det er på den. Jeg syns den er litt grønnsølv-aktig. Noen sier at den er sølv og andre sier at den er grønn.

Jobber på Oslo Sykkelcompagni på Olaf Ryes plass. Det er derfor den pleier å stå rundt omkring der.

Slenger med et bilde:

volvo5.jpg

Har du sett den svarte 245`n med snutepanser og chromegrill som står på Løkka av til? Liker den også ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, der har vi den, ja.. Du står sånn her og der :P hehe.. Fondmetal-felger?

Hmm.. Svart 245 med snutepanser høres kjent ut, men tror jeg bare har sett den en gang for lenge siden, så jeg kan ikke si jeg helt husker åssen den så ut..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det ja. Det er ikke så lett å si hvilken farge det er på den. Jeg syns den er litt grønnsølv-aktig. Noen sier at den er sølv og andre sier at den er grønn.

Jobber på Oslo Sykkelcompagni på Olaf Ryes plass. Det er derfor den pleier å stå rundt omkring der.

Slenger med et bilde:

volvo5.jpg

Har du sett den svarte 245`n med snutepanser og chromegrill som står på Løkka av til? Liker den også ganske godt.

den er sølvgrå med grønt skjær

pen bil du har.

har stasjonsvogn selv. mer plass til stereo.

--------------------------------

ja da er det samme bil hvis den var brannbil/ferrari rød?

må si jeg likte de felgene til den bilen skal gjøre det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Den er ikke strøken som den ser ut. Har et gigasvært rusthøl bak under støtfangeren. Har eid i ett og et halvt år og veldig fornøyd. Har store planer for den, men det går sakte. Putta inn litt stereo i forrige uke. Digg med litt lyd!

Hvor er bilen din zyrex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i en garasje på Hadeland ;)

Vil ikke ha den i Oslo, selv om jeg har "egen parkeringsplass" bak siloen da.. Men uansett, jeg jobber på Hadeland, så det vil bli litt langt å pendle med den bensinslukern der ;)

Bilder på http://www.zyrex.org/gallery/Cars/Volvo240

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i en garasje på Hadeland ;)

Vil ikke ha den i Oslo, selv om jeg har "egen parkeringsplass" bak siloen da.. Men uansett, jeg jobber på Hadeland, så det vil bli litt langt å pendle med den bensinslukern der ;)

Bilder på http://www.zyrex.org/gallery/Cars/Volvo240

så på bilen din å ganske strøken å pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten klin lik som min den der. min er ikke så strøken og litt større felger bare. du som har kjørt rundt med saftblander på taket i asker område? ellers er det ennå en servicevogn til i den fargen..

Saftblander?

Er veldig sjelden i Asker. Sykler BMX, så jeg pleier å dra til skateparken på Føyka for å sykle en gang i blant.

Har bare sett en Volvo til med den fargen jeg har. Den står også på Grünerløkka og er skikkelig rusten og jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeften på deg Robert! Volvo`n min er stiligere enn Eskroten din!

Bare vent til jeg får litt mere futt i kjerra mi, så skal jeg rygge i fra deg!

Det går også en ganske strøken 144 her i området. Grønn og helt original. Er en eldre kar som eiern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider