Gå til innhold

Rød Volvo 245 på Grünerløkka.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Kjeften på deg Robert! Volvo`n min er stiligere enn Eskroten din!

Bare vent til jeg får litt mere futt i kjerra mi, så skal jeg rygge i fra deg!

Det går også en ganske strøken 144 her i området. Grønn og helt original. Er en eldre kar som eiern.

du bor du rundt i området grynnerløkka torshov området skulle tatt et volvo meet en kveld da.

bor i du veit blææææææærum.

har vert på torshov en gang masse 240'er der egentlig greit sted å se etter bil

haie en gammel gubbe kan jo finne greie dele biler der.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg i dag og jeg da :P Du står rett ovafor siloen egentlig.. Tok å kikka litt på bilen din jeg ;)

Pent med 1000-meterne i grillen, har ikke lagt merke til de. Men hvorfor har du ikke hvitt på turtellern din? Og listene over lyktene, har du lakkert dem selv? eller er de orginale?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg i dag og jeg da :P Du står rett ovafor siloen egentlig.. Tok å kikka litt på bilen din jeg ;)

Pent med 1000-meterne i grillen, har ikke lagt merke til de. Men hvorfor har du ikke hvitt på turtellern din? Og listene over lyktene, har du lakkert dem selv? eller er de orginale?

Hehe. Kom innom sykkelsjappa en dag, så kan vi ta en Volvo-prat!

Listene lakkerte jeg selv. Med Presto billig lakk og grunning fra Torshov bilrekvisita. Sitter som bare det. Tror jeg skal lakke grillen også. Har ikke helt bestemt meg. Liker chrome, men bilen har så lys farge.

turtelleren monterte jeg for ikke så lenge siden. har ikke kommi så langt som å få ordna det enda. De er ikke helt hvite. De er lyseblå oppe og nede og hvite på midten, med skikkelig fin fading. Skjønner ikke en dritt av photoshop, Så det var en kamerat som fiksa dem for meg.

Synes ikke det er så pent med 1000-meterne foran grillen, så det er derfor de er bak. Greie å ha de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har no bilder av den volvo`n.. høres egentlig ut som en V8.. han dro på godt igjennom krysset på toppen av grunerløkka.. skal se om jeg får lagt ut.

pen bil

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau. Er i Drammen hver tirsdag. Må få sykla litt om vintern og. Hallen der er knallfet!

Pleier å dra innom Statoilen å rægge litt på veien hjem. Er dårlig med volvoer der.

Gå inn på http://www.photobucket.com og last opp bildene der. Eller send dem til meg på mail så skal jeg legge dem ut. kristian.salvesen@chello.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider