Corolla Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Fremdeles for stort, takk for forsøket.... sånn Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 syntes den TS var rå jeg ass... kjører ts selv.. drit digg og leke seg med..;) hva har u av trim a??? ingenting, onkel snutefaan digga ikke at jeg hadde trim :@ Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 skulle gjerne ha scalert en avatar jg å.. men jg har jo null peiling på hvordan jg legger inn bilder :hammer. kan noen hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hvis det ikke ligger på nett kan du sende det på mail til meg: oeybru@online.no Så skal jeg ordne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 syntes den TS var rå jeg ass... kjører ts selv.. drit digg og leke seg med..;) hva har u av trim a??? dekal trimm jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 skulle gjerne ha scalert en avatar jg å.. men jg har jo null peiling på hvordan jg legger inn bilder :hammer. kan noen hjelpe meg? Du har også null peiling på Norsk rettskrivning, SMS-Norsk utgår med høye kneløft å vadestøvler :ex_machin Gå på http://www.Photobucket.com registrer deg der, last opp bildet her, så er det sikkert noen som fikser det.... Følg denne linken... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Herre jesus... Alle har vel paint på pcen? ctrl+w skriver du inn hvor mange prosent du vil redusere bilde i bredden og høyden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Herre jesus... Alle har vel paint på pcen? ctrl+w skriver du inn hvor mange prosent du vil redusere bilde i bredden og høyden... ikke alltid så lett da... Da er det jo lettere å gjøre det i Photoshop, hvor du fysisk kan forminske antall pixler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 du for unnskylde meg for min skrift. jeg skal prøve så godt jg kan å skrive ordentlig. tusen takk for hjelpen. sorry offtopic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 jeg skal prøve så godt jg kan å skrive ordentlig. tusen takk for hjelpen. sorry offtopic. mer ot jg er ikke ett norsk ord men bruk gjerne meg eller jeg:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 drit i om han skriver jeg eller jg da... alle skjønner hva han mener... veldig OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ikke alltid så lett da... Da er det jo lettere å gjøre det i Photoshop, hvor du fysisk kan forminske antall pixler... For alle sitter jo med Photoshop på pcen... Ville bare vise folk den lette metoden med det enkleste proget du har på pcen, uten om notatbok. cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 min er faen ikke no derbi ffs! det ble jeg fornærma over! min er en Trofast TsX!Til dere som gidder å se Så står det faktisk SUZUKI på Setet! Uups.. Sorry well Hadde liksom samme lykter som Derbi Senda har.. Så ikke såå godt på den :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 For alle sitter jo med Photoshop på pcen... Nei, men derfor kommer folk hit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg