Gå til innhold

Ny stereo i a3`n på gang.

Ranger emnet

Desmond Tutu

Anbefalte innlegg

Hei. da er jeg i gang med å bygge ny stereo igjen. alt skal byttes ut. men starter i bagasjerommet å jobber meg framover så jeg slipper å få så veldig mye pusse arbeid på en gang!

det som foreløbig skal inn i bilen er: MTX 5500 12" sub

2 stk MTX forsterkere. (MXA6004 .MXA8001)

å ett sett MTX 5.1/4" kompsett.

pluss div andre småsnax!

har jobba med anlegget i ei uke nå. så det begynner å ta form.

men det er vell bilder som selger. så her kommer en liten serie på det jeg har gjort fram til nå. enjoy.

Gamle anlegget.

IM002480.jpg

nytt golv.

IM002488.jpg

Bærekonstuksjon for neste golv.

IM002489.jpg

papp mal for å få best mulig passform på golv nr 2

IM002490.jpg

Golvet på plass.

IM002491.jpg

Bass kassa ferdig. lukka kasse med 2 kammer bygd i 22mm mdf. svintung!

IM002493.jpg

prima maskerings jobb. skal støypes deksel her.

IM002498.jpg

Dekselvingene støpt, neste stopp, pussemaskin.

IM002500.jpg

kassa trekt i svart skai. å kabler montert. alle kabler må monteres på plass før kassa går inn i bilen da det er UMULIG å komme til for å få kobla dette siden!

IM002509.jpg

Heimsnekkra plugg. hele kassa blir "plug and play" forhåpentligvis!

IM002515.jpg

Trangt som svarte!

IM002518.jpg

brife

IM002519.jpg

å tilslutt. høytalerne som skal inn baki. men dette blir ikke påbegynnt før siden.

IM002520.jpg

More to come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kassa montert å funksjonabelt oppkobla! alt funka på første forsøk.... (må ha skjedd noe rart her)

men her ikke helt ferdig enda! mangler feks deksel over forsterkerne, høytalera bak. + div andre små dingser. må få lurt inn noe vifter på sett å vis. da det blir litt... *kremt* varmt baki der. men dette løser jeg underveis!

det viktigste nå er at jeg har lyd igjenn! å steike for en lyd! durer godt baki der nå ja!.

slenger ved litt bilder..... husk. er ikke ferdig. mere kommer etter hvert som jeg lager ting!. swing!

IM002527.jpg

IM002529.jpg

IM002533.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 198 kr meter`n til en salmaker neddi byen her. var veldig fin både av utseende å lett å jobbe med.

salmakern eller???!!! hehe.... :hammer hva heter butikken? bor ikke så langt fra tr.heim selv.

fint anlegg forrestn. skal det ikke være porter på Mtx`an?? hmm...

D koste å værra kar. Kjør volvo!!! :cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

salmakern eller???!!! hehe.... :hammer hva heter butikken? bor ikke så langt fra tr.heim selv.

fint anlegg forrestn. skal det ikke være porter på Mtx`an?? hmm...

Antonio arenas i elgseter gt har skai.

å nei! trenger ikke være porter på mtx. det følgte med byggetegning på kassa for både porta å lukka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fårr gjort litt igjenn... inkludert plukka ut anlegget. æssj.

driver å retter opp ett problem som har plaget meg siden jeg satte inn kassa! jeg kommer ikke til for å justere 4 kanalern! men ser ut som det løser seg nå.

redningen kom i form av. 5 meter kopper bensinslange. 10 meter wire. en eske med kabelsko. å 6 stk ventilhetter til dekk.!

lirker ut noen bilder.... "litt" stein alder patent! men den funker faktisk!

IM002565.jpg

IM002561.jpg

IM002564.jpg

IM002559.jpg

er bare 40% ferdig her. mangler enda 3 stk juster dingser. å ventil hettene er lakkert svarte! håper på å få ferdig dette i morgen! skikkelig teit å ræse rundt uten lyd å interriør bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider