Gå til innhold

Er det noen som har med seg fotoapparatet overalt?

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

jeg pleier ja. men i dag som jeg ikke hadde møtte jeg på MYE rart! idiot som fikk koblet av båt hengeren sin i rundkjøringa ved alnabru (brødrene london)

så en 2m høy fyr ubarbert kledd i kjole, høyhælte sko og andre dame saker på storo,

og jeg så en del rare biler ved thorsov bilrek.

hehe

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jeg pleier ja. men i dag som jeg ikke hadde møtte jeg på MYE rart! idiot som fikk koblet av båt hengeren sin i rundkjøringa ved alnabru (brødrene london)

så en 2m høy fyr ubarbert kledd i kjole, høyhælte sko og andre dame saker på storo,

og jeg så en del rare biler ved thorsov bilrek.

hehe

Den 2 meter høye "dama" kan minne litt om ei fra Ålesund. Før hete han Reidar, nå heter hun Merete dvs Reidar Merete. "Det" driver en slags skraphandel nå, du kan tenke deg synet jeg så da jeg så ei "dame" med hårete bein å en sofa på ryggen kom travende nedover mot sjappa!! Og sønnene var vel ca 16-18 år da han kappa balla og borra seg et høl! Stakkars unger!

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Den 2 meter høye "dama" kan minne litt om ei fra Ålesund. Før hete han Reidar, nå heter hun Merete dvs Reidar Merete. "Det" driver en slags skraphandel nå, du kan tenke deg synet jeg så da jeg så ei "dame" med hårete bein å en sofa på ryggen kom travende nedover mot sjappa!! Og sønnene var vel ca 16-18 år da han kappa balla og borra seg et høl! Stakkars unger!

Har vært inne på den skrothandelen . Da tenkte e at det må være det styggesete kvinnemenneske e nokken gang har sett . Så gikk det opp for meg at det var ei mann utkledd som "dame". Da gikk ikke det lange stunda før jeg kom meg ut derifra i ei helvetes fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vetta faen alt jeg vet var at jeg fikk lyst ti lå trokke alt gassen kunne gi meg fo rå hente kamera hjemme og komme meg tilbake for å ta bildet!:... men da hadde det at gått 20min så.... 2 late lissom...

men fy FAEN som jeg lo!... han jævlen ligna litt på han AUTOFIL duden..... forestill deg jan/jon eller hva faen han heter!

i kjole, sminke + annet fanskap av et helvetes idiotisk plagg han fyrenher hadde md seg.....verste av alt er at han hadde BARE rød/rosa ting på seg...skikkelig matchende selv med skoa!heeh

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jan

Har vært inne på den skrothandelen . Da tenkte e at det må være det styggesete kvinnemenneske e nokken gang har sett . Så gikk det opp for meg at det var ei mann utkledd som "dame". Da gikk ikke det lange stunda før jeg kom meg ut derifra i ei helvetes fart.

ja hahahaaha skal love d at du hadde lyst å fyke over DET,

kan ikke kalle d mann eller kvinne kall det: DET :D

Driving Is Noting Without Control

-Audi A4 Turbo Quattro

xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert)

xGolf 2 gti turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på vei til bondelandet i går. og i rælingen tunnelen som er 80 sone. forbikjører vi snute jævlen i ca 95..

DAMA altså... ute av tunnelen så slår faen meg svina på blålysa og stopper oss. har derimot noen fete videoklipp der vi kødder med purken som faen og er litt brejale. væffal jeg. men det får holde med 2-3 bilder....

ps, jeg skulle likt å sett noen av dere tøffinger fra forumet sitte på med hu her .....

etter turen jeg fikk meg i går. så er hu det råeste kvinnfolket jeg har sitti på med E V E R!

vi brukte underkant av 40min fra hemnes og inn til lillestrøm,

i går kveld ved 23 tiden....

post-1822-13804851161794_thumb.jpg

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

var på vei til bondelandet i går. og i rælingen tunnelen som er 80 sone. forbikjører vi snute jævlen i ca 95..

DAMA altså... ute av tunnelen så slår faen meg svina på blålysa og stopper oss. har derimot noen fete videoklipp der vi kødder med purken som faen og er litt brejale. væffal jeg. men det får holde med 2-3 bilder....

ps, jeg skulle likt å sett noen av dere tøffinger fra forumet sitte på med hu her .....

etter turen jeg fikk meg i går. så er hu det råeste kvinnfolket jeg har sitti på med E V E R!

vi brukte underkant av 40min fra hemnes og inn til lillestrøm,

i går kveld ved 23 tiden....

Så.... feminint. :) (Søt jente, forresten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider