Goodolamerican Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Heisann jeg har tenkt å kjøpe meg en Crysler LeBaron 1988 modell, er ikke så mye motor i denne men det er en Amcar. Det er en grei bil og begynne med egentlig, syns jeg i værtfall. Dette er da versjonen uten turbo.. :( Har lyst å sette på turbo men det koster jo vanvittig mye. Fungerer "Turbonator"? The Turbonator Ser ut til å være sånn half assed egentlig, men kan godt høre på hva dere har å si om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Får vel si velkommen til forumet først og fremst! Når det gjelder "the turbonator" og andre slike dingser tror jeg at jeg ville holdt meg unna de..de er diskutert opp og ned på flere forumer, bla her http://thirdgen.org/techbb2/showthread.php?threadid=320200 I flere tester har de faktisk bidratt til mindre effekt og høyere bensinforbruk... Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goodolamerican Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ok takk for den, ja det så litt jalla ut. Veit ikke om det finnes turbo systemer eller superchargere for crysler i det hele tatt. Men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvis du absolut vil ha turbo lønner det seg sikkert å bla opp litt ekstra og kjøpe en orginal turbo bil.Det finnes tross alt en og annen av dem.Jeg skal ha nummeret til en meget pen cabbe et eller annet sted.Var snakk om ca 75000 hvis jeg husker rett.Alt utstyr også. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goodolamerican Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jaja, fant meg noe annet i stede for LeBaron. Dro ned å så på bilen, den var grei stand osv men den blir litt for gammel egentlig og ikke minst alt for kjedlig! Så nå er jeg på utkikk etter en Crysler Stratus 2.0 LE(helst LX) :P Tror jeg har funnet den jeg skal ha men skal dra ned å se på den først. Er det noen som vet hvordan jeg kan "spreke" opp denne bilen litt, finns jo ikke så mye der ute for den.. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det finnes masse vis av stasj til de bilene der i USA.Skal prøve å finne noen linker til deg. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goodolamerican Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Høres bra ut det der. De har hevet toll grensen til 1000kr ikke sant? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg