ragua Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Nye dørpanel under konstruksjon! :) Fikk ikke tatt bilder når vi strekte på stoffet å det. Glemte av kamera så jeg måtte bruke mobilen. Men dere ser jo hvordan det blir da. Gjenstår sparkling og pussing. Så er det enda en dør.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Noen flere bilder. Har begynt å sparkla. Er grusomt mye arbeid. :P Men morsomt å se når det begynner å bli resultat ut av all pussinga! :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvordan går det med turboprosjekte ditt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvordan går det med turboprosjekte ditt da? Sprengte nok blokka. Har en annen plan i hodet for tiden når det gjelder motoren. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg