Gå til innhold

Motorfester til Pontiac v8 i 240

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror man har lov til å lage dem elv, så lenge det blir gjort ordentlig og sveisen ser bra ut.

Er lettere å få tak i fester til Chevy 350.. Men Pontiac motoren er vel ganske lik?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chevy er ikke noe problem..men nå hadde han jo ikke chevy...en kamerat laga fester for chevy til opel rekord, fikk de godkjent.

bare å prate med BT på forhånd..lønner seg nok å boxe de, BT er sikkert mer villige da...de var veldig negative til kameraten min når det ble drøfta, og dro i gang med tester, og regler..han ga faen, laga fester, dro ut og sa se på disse...

de så bra ut, og var boxa, alt ok..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chevy er ikke noe problem..men nå hadde han jo ikke chevy...en kamerat laga fester for chevy til opel rekord, fikk de godkjent.

bare å prate med BT på forhånd..lønner seg nok å boxe de, BT er sikkert mer villige da...de var veldig negative til kameraten min når det ble drøfta, og dro i gang med tester, og regler..han ga faen, laga fester, dro ut og sa se på disse...

de så bra ut, og var boxa, alt ok..

"boxa" ?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"boxa" ?

boxa, boksa, whaterver :D hehe.. man "bokser inn" legger plåt på utsia selve festet på en måte..forsterker hele feste..litt vansklig å forklare..

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Einar!

Det er GM jah... erre en 400motor? 6.6L?

mest fornuftige er chevy 305-350.. billigere deler får du nok ikke.. kjøpte 8stempler te min som kom på 1700ca me stempelringer !!

Hva er det du skal ha 8`er i nå da frixen?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder på med v8 prosjekt har laga fester selv det som er kravet er ikke åssen festene ser ut men at sveisen ser relativt bra ut det som er mest viktig er at motoren du putter inn har ikke mer en 220 hk orginalt med ventilerte skiver og200 uten det er en liten begrensning ang dreimoment også er ikke sikker på talla der. Men hvis du prater med biltilsynet så har de hva som kreves for å godkjenne for volvo norge har vært så snille og send ut godkjennings info ang 2-7-9 serier uansett så er det jæ..... morro med v8 i volvo

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal vise min med en sur 283..ikke 355'n.. døm merker jo forskjell ved prøvekjøring på 200hk og 400hk..hehe..bør døm iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider