Gå til innhold

Sure penger for en student!!

Ranger emnet

jaffa

Anbefalte innlegg

Jeg var faktisk så uheldig å låse inn nøklene mine i bilen i natt pga at jeg var litt stressa. Er dere klar over hva en ford forhandler skal ha for å komme for å bryte seg in i bilen din??? Altså det er hvis du ikke er NAF eller viking medlem... 500 spenn faktisk... det er jo helt sykt da....!!! Tror jeg skal bli NAF medlem jeg... Men men.....:mad:

JaFFaMan is in tha house!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jaffa

Jeg var faktisk så uheldig å låse inn nøklene mine i bilen i natt pga at jeg var litt stressa. Er dere klar over hva en ford forhandler skal ha for å komme for å bryte seg in i bilen din??? Altså det er hvis du ikke er NAF eller viking medlem... 500 spenn faktisk... det er jo helt sykt da....!!! Tror jeg skal bli NAF medlem jeg... Men men.....:mad:

Et tips til neste gang er å ringe snuten..

De gjør sånne oppdrag gratis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud mann...hardu ikke lært å dirke opp biler?.. slimjim er en fiiiiiiin oppfinelse....

og en ting til.. surt å være student?.... FLYTT HJEM IGJEN!..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får tilbake 9.000kr jeg:) hehe....

ps, 500kr surt?.. er du klar over at jeg den første uken brukte ca 2.000kr i lunjs penger på 4 dager?..... jah nemlig....

noen er visst litt små pripne på kroner gitt..

det som derimot er jævla surt er når du setter penger inn på konto og ber om å få kvitering så skal jævelskapen ha 76kr, for et stykke med 4x4cm papir..... DA er du en lame jævel ass!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 500kr unødvendig ut er surt på slutten av semesteret. Men kanskje det blir litt mindre stress hvis du finner deg en jobb ved siden av så du slipper å ligge på grensen hele tiden? Gjelder å ikke brenne ut helt :)

Det er mange som ikke fatter hvor hardt det er å være student. Dem om det. Det er ikke alltid like lett å alltid ha for mye å gjøre og viktige eksamner hengende over hodet og aldri kunne ta fri.

Jeg trener en del og synes det hjelper - får ut stress og aggresjon og kommer bort fra alt, kanskje en ide. En annen ting som hjelper er å lage litt ledig plass ved å bare jobbe på skolen, eller evt aldri jobbe senere enn f.eks 20.00 (hvis det ikke er krise da, men det er det jo halve semesteret ;) )

PM meg hvis jeg kan hjelpe med noe.

Mvh

Espen

student

bergen

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider