twinflower Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ville bare klappe med hender og føtter for denne flotte og etterlengtede funskjonen! Glad i dere *nuss* Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hmmm.... det må jeg oxo si meg enig i ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 ja :) dette har jeg savnet leenge :) kjempe bra Admins :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 :) Fint at dere likte det! cheers Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hehe jeg VISSTE det var noe som var endret men klarte aldri å sette fingern på hva :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Genialt! Blir vel litt mindre trafikk på internetlinja deres også av dette? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hø? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 dette er mest en test på hurtigsvar, men det er bra at det er kommet. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hurtigsvar er genialt på forum, flott at det ble aktivert her også.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Kjempe. Nå er det "lettere" å skrive ett svar om en ikke behøver så alt for mye html-tagger :D thumbsup ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 hmm nå er ikke jeg den hardeste forumbrukeren(kansje litt postwhore ja, men likevel) så kunne noen forklart hva hurtigsvar greiene egentlig er godt til..? ser dere nevner flere fordeler, men har alldrig lagt merke til at "noe menglet" mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Du kan bare skrive svaret ditt direkte i ruten som er i bunnen av tråden. En trenger ikke trykke på "Post Reply" men bare skrive direkte og trykke legg til. Synes det er mye enklere en å måtte gå via "post reply" :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 å okei..hehe der lærte jeg det også:) kan jeg spørre om en ting til med det samme jeg er igang..åssen får jeg sånn ting unde brukernavnet mitt? ser du har "jordfreser".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Kontrollpanel og Endre Profil, der er det en plass du kan skrive inn det du vil ha under brukernavnet dit Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg