Hazert Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei, bilen subber som bare det på passasjersia bak, er kun der den subber også, så sliter så ufattelig med dekk, er kommet fram kord der nå. Er jo senka og 8x17" med 215/40 dekk så har jo det mye med saken å gjøre også:P Men har de fine gamle 16" felga på nå menst de andre er inne for dekkskifte, nå subber det ikke i det heletatt. Er kun på passasjersia det subber, ser ut til at den tar oppi en plass, er i innerkant det er slitt, så hva kan det være den tar borti? Noen som har opplevd det og fått retta på det? hva skal jeg gjøre for å få det bra? ser ut til at det er bensintanknedløpet fra fyllingshullet som går der, er vel ikke bare å slå den inn litt heller kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Kanskje ta å space ut litt. Vet du hva ET'n er på felga dine eller? For skal da gå bra med de dimensjonene der. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er usikker på ET'n på de, kjøpte de brukt av broderen, han hadde de på sin vr6, subbet med han også. Fikk tips om at det var Rondell 057 felger, ellers så vet jeg ingenting om de bortsett fra at det er 8x17"ere:P Men dette forklarer vel ingen innpress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 skal gå ann og måle impress selv..hadde jeg bare husker hvordan :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitekon Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Subber den bare borti på den ene passarsjersida men ikke de andre. Slik er det på min også. Jeg fikk beskjed at det var normalt på golfer at de er skjeve bak (ene hjulet stikker lenger ut enn det andre) Så med en gang du har litt breiere dekk da å senka bil så subber det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Mitt tips (,") http://www.valsespesialisten.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Samtidig som du spacer ut litt såklart (,") Forgot =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har AKKURAT samma problemet. Igår ble en 5cm lang flerre skjært av dekket på vei over Filefjell, og det er BARE på passasjersida bak det subber, uansett om vekta ligger på andre siden.. Har planer om å valse, men om det ikke er hjulbuen den tar oppi, så hjelper vel det lite..? Men spacer, det vil vel bare gjøre at man subber mer..? Poenget med valsing er vel å få dekka til å gå innafor hjulbuen (evt få hjulbuen lenger ut/opp)..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Var helt nedslitt mine, ned til kord pga. subbinga.. Irriterende, men når du ser oppunder hjulbuen der så ser du at den tar borti bensintanken eller hva det nå er. Men den er jo ikke laget av metall, er jo nå innmari hard plastikk så er ikke mulig å få slått den til litt heller. Jeg måtte heve min bak fordi den var for lav, så hjulbuen kvilte på dekket, så hvis jeg kjøper spacere så vil jo dekket stikke ennå lenger ut og da vil det jo subbe i ytterkant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hm, jeg har bare 205-dekk, med 35 i innpress. 38 er originalt på Golf 3. Litt usikker på hvor den subber, men det er vertfall svart på ytterkanten på hjulbuen. Har ikke sett oppunder hjulbuen, men får ta en titt, for det høres ut som den treffer noe oppi der når jeg kjører fort over humper.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm står det at det er 43 på vr6 og gti. Og 38 på GL, CL og de andre. Er 43 på min da kan jeg tenke meg, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 min tok inni røret ned til bensintanken en gang jeg skrudde det jævlig langt ned bak, var bare og finne frem varmepistolen det, og varme forsiktig og deretter klemme inn plastrøret en liten anelse. nb..hehe ikke varm for lenge a..plutselig kan vel hele driten gå i lufta :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 min tok inni røret ned til bensintanken en gang jeg skrudde det jævlig langt ned bak, var bare og finne frem varmepistolen det, og varme forsiktig og deretter klemme inn plastrøret en liten anelse. nb..hehe ikke varm for lenge a..plutselig kan vel hele driten gå i lufta :D Haha, det hørtes ut som en generelt dårlig idè.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 hehe kan hende jeg hadde flaks :) men subbinga forsvant i allefall :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 min tok inni røret ned til bensintanken en gang jeg skrudde det jævlig langt ned bak, var bare og finne frem varmepistolen det, og varme forsiktig og deretter klemme inn plastrøret en liten anelse. nb..hehe ikke varm for lenge a..plutselig kan vel hele driten gå i lufta :D Hørtes livsfarlig ut:P tør ikke å prøve engang :) Må jo være mulig å demontere det nedløpet, får se litt på det, irriterer meg at det subber slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg