Gå til innhold

Advarsel

Ranger emnet


Dal-z

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ikke ut som om den er festet oppå orginal vingen..

Fete felger da:)

 

 

Limt i bakruta da kanskje..hihi...mn r "bokhylla" festa i mellom spoilern og ruta så vil jeg tro at orig spoilern kommer borti i det den oppnår max høyde.....mn d r kanskje din Rado så jeg skal ikke "krangle" alacocaina.....enig med felgene,sprekt med litt kant cheers

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye bedre med sånne:

 

lexus_1.JPG

 

Må si meg enig der ass! Alt som heter eller er laget for japse biler passer ikke CORRADO! Sånn er det bare! Å felgene der er ikke kule..Min mening :driving

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limt i bakruta da kanskje..hihi...mn r "bokhylla" festa i mellom spoilern og ruta så vil jeg tro at orig spoilern kommer borti i det den oppnår max høyde.....mn d r kanskje din Rado så jeg skal ikke "krangle" alacocaina.....enig med felgene,sprekt med litt kant cheers

 

Hehe:) Nei er absolutt ikke min:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst *jævlig* gærnt å ha en litt annerledes Corrado her på forumet....lurer virkelig på åssen deres Rado`r ser ut ass.....hjemmelakka baklykter ser jeg noen har...dette var UT for 10 år siden...DARE 2 B DIFFERENT er det en som sa en gang...."finner GARANTERT masse *feil* på deres biler også"...litt dumt å mobbe andre for deres synspunkt ang. utstyr.Det sier jo litt om den enkelte og alderen deres... dette blir det ikke noe godt Corrado miljø av...SKJERPINGS!!!!!!! DET ER MYNDIGHETENE VI SKAL MOBBE,IKKE HVERANDRE cheers

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, forumet er til for å diskutere ting og komme med egne meninger. Jeg er imot at folk slenger useriøs dritt til hverandre, men det var jeg som startet denne tråden og står for det jeg har gjort.

 

Meningen med å legge ut bilde av denne bilen [som viser seg å kanskje være din sin?] var å formidle min mening om at slike vinger ikke hører hjemme på corrado. Men det er et fritt land og du skal få gjøre akkurat det du vil med bilen din, så lenge du selv liker det. ;) Angående sota baklykter; kan godt hende det var ut for 10 år siden, men vil det bety at det er ut fremdels??? Jeg tror ikke det. Etter mange år med corrado, og tilsvarene mange bekjentskaper med corrado eiere har jeg fått et inntrykk av at "jappsevinger" er ut og sota baklykter er inn...

 

Men vi kan jo LETT ta en diskusjon på dette her på forumet om det er et ønske om det?

 

Men ikke misforstå meg, du har corradoen slik du selv vil og vi andre har våre slik vi vil. Men for all del, vi må kunne si våre meninger.....

 

Takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den er hans siden han trodde den var min. Men jeg er enig med han at direkte mobbing er unødvendig. På den andre siden kan jeg ikke se at noen har mobbet eieren av bilen i denne tråden. Han har sikkert mye stygt å si om den "vanlige" corrado stilen. Det er jo bra det er forskjellige smaker.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg til nogenlunde original "look" jeg.....dette med hjemmelakka traff visst noen(det var for å dra det litt på kanten,beklager hvis du føler deg "uthengt") ....på samme måte som han stakkaren med "bokhylla" vil jeg tro :jackinbox Etter snart 7 år bak rattet i Corrado har jeg sett mye *rart* jeg også,for all del....alle har sin egen oppfatning åssen ting skal være.Poenget med mitt innspill var at enkelte er muligens litt "brutale" i sine innspill....NO HARD FEELINGS???? Ønsker dere en flott natt full av våte Corrado drømmer........keep on g60`ing :cab

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak sier jeg! Jeg kjører med de baklyktene visse folk ikke liker her, men herlighet, jeg har bygd bilen slik jeg liker den! Hva andre har lyst til å si er deres sak, kan ikke bry seg om alle andre... Da hadde verden blitt sykt kjedelig!

Har sett at corrado-eiere gjerne vil ha de originale, men må si jeg synes denne bilen har en pent sagt, mindre fin front originalt, derfor gjorde jeg noe med det... Vet at denne påstanden kan vekke reaksjoner hos noen, men alle må jo ha sin smak;) Corrado er en spesiell bil, likte den faktisk dårlig i starten jeg, helt til jeg så hva man kunne gjøre med den!

Kan ikke si den vingen falt helt i min smak heller, men det gjør ikke bilen min hos alle heller...

Skjønner hva du mener Blom, håper virkelig ikke at folk skal bli hengt ut her og synes det er bra du sa ifra!

 

Kjør deres egen stil, kommer som regel bare bra ut av det! :peace:

 

PS: Likte den med hjemmelakka baklykter;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig der ass! Alt som heter eller er laget for japse biler passer ikke CORRADO! Sånn er det bare! Å felgene der er ikke kule..Min mening :driving

 

Hmm, det der er vel 9 x 16 borbet a felger om jeg ikke tar feil, har vel vært noen av de mest populære felger til Corrado from the beginning, rart ikke du har fått noe hets for den uttalelsen;) (PS: Tuller med deg! Er lganske enig;))

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak sier jeg! Jeg kjører med de baklyktene visse folk ikke liker her, men herlighet, jeg har bygd bilen slik jeg liker den! Hva andre har lyst til å si er deres sak, kan ikke bry seg om alle andre... Da hadde verden blitt sykt kjedelig!

Har sett at corrado-eiere gjerne vil ha de originale, men må si jeg synes denne bilen har en pent sagt, mindre fin front originalt, derfor gjorde jeg noe med det... Vet at denne påstanden kan vekke reaksjoner hos noen, men alle må jo ha sin smak;) Corrado er en spesiell bil, likte den faktisk dårlig i starten jeg, helt til jeg så hva man kunne gjøre med den!

Kan ikke si den vingen falt helt i min smak heller, men det gjør ikke bilen min hos alle heller...

Skjønner hva du mener Blom, håper virkelig ikke at folk skal bli hengt ut her og synes det er bra du sa ifra!

 

Kjør deres egen stil, kommer som regel bare bra ut av det! :peace:

 

PS: Likte den med hjemmelakka baklykter;)

 

Takker for back up`n cheers Forresten så har jeg makan lykter til dine og tar jeg ikke helt feil så var vi to de første i Norge med dette..i følge sikre kilder;) hvis du er den jeg tror du er uten å kjenne deg;)...hørt masse "dritt" om dem jeg.. men som sagt DARE 2 B DIFFERENT....muligens vi ruller forbi hverandre en dag med våre "sære" lykter...er ofte i Lillestrøms området hellothere

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for back up`n cheers Forresten så har jeg makan lykter til dine og tar jeg ikke helt feil så var vi to de første i Norge med dette..i følge sikre kilder;) hvis du er den jeg tror du er uten å kjenne deg;)...hørt masse "dritt" om dem jeg.. men som sagt DARE 2 B DIFFERENT....muligens vi ruller forbi hverandre en dag med våre "sære" lykter...er ofte i Lillestrøms området hellothere

 

Vi med lyktene våre må stå sammen vet du;) hehe.. Ja, kan nok stemme det, så det på en Corra, rett før jeg skulle vise min for første gang! Må ha vært deg da;) Er ikke helt sikker på hvem du er men, men hvis vi sees får vi tute;) Bilen skal ut å cruises om 9 dager, skal bli gøy å komme hjem til den, savner den!;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår