Gå til innhold

Advarsel

Ranger emnet

Dal-z

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La meg se om jeg forstår deg rett nå... Så du har lov å disse vinge men jeg/vi kan ikke disse lexuslamper? (fordi det har du?)

Tror det er du som er hårsår jeg "gitt" ;)

Kjører tysk bil jeg.. jeg drømmer ikke om Toyota :)

Lakkerte baklamper ser jævlig ut om det ikke er bra gjort ja..[/quote

Har aldri "disset" vedkommende som har den nå så veldig omtalte vingen.. Ga`n "cred" for at han turte å være annerledes....og det er ikke å "disse" så vidt jeg vet, men du kommer kanskje fra et sted i landet hvor disse to ordene har samme betydning...ikke vet jeg.........Du/dere kan gjerne slenge masse dritt om "Toyota" lykter, lever med det til daglig så det gjør meg ingenting og fortsatt har dem på......Foreslår et lesekurs på AOF til deg*only joking*....da hadde du skjønt poenget med mitt innlegg!! Tror ikke du heller hadde likt noe særlig at bilen din ble satt ut på forumet her med bilde, og siden ble skrevet flere sider om i negativ retning.......*******;);)Drømmer ikke om Granada, derfor lakker jeg heller ingen lykter;);)********Tydeligvis så var noen enig med mitt innlegg og da har jeg oppnådd det jeg ville.....Corrado er en religion så vi kan godt starte en krig..hehe.......nei da, dette var nå en spøk.....Takker for innspill :thanks .......er nok ikke så "hårsår" som du tror jeg er.

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blom's: WORD!!! :pray ;) Vi med "toyota-lykter" får stå sammen, men vi har hvertfall ikke FORD ic stikkende ut foran(Fiks og reparer daglig)... Hehe, måtte bare kaja, nothing personal!;)(Egentlig litt glad i Ford og jeg;)) Skal ikke dra denne lenger, men mener at Blom's ikke har ment å være hårsår her så vidt jeg har skjønt postene her riktig... Snart på tide å la diskusjonen ende? hellothere

"Make love, not war" som hippiene sa cheers

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blom's: WORD!!! :pray ;) Vi med "toyota-lykter" får stå sammen, men vi har hvertfall ikke FORD ic stikkende ut foran(Fiks og reparer daglig)... Hehe, måtte bare kaja, nothing personal!;) Skal ikke dra denne lenger, men mener at Blom's ikke har ment å være hårsår her så vidt jeg har skjønt postene her riktig... Snart på tide å la diskusjonen ende? hellothere

Godt at noen skjønner "norsk" her...skriver tross alt ikke på "japansk"..hehe;);)

Takker for back up`n atter en gang CorraDon cheers

Håper selv at denne tråden ender her, ingen tjener på å krangle om smak og behag :wave

- Volvo 854 T-5R

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blom's: WORD!!! :pray ;) Vi med "toyota-lykter" får stå sammen, men vi har hvertfall ikke FORD ic stikkende ut foran(Fiks og reparer daglig)... Hehe, måtte bare kaja, nothing personal!;)(Egentlig litt glad i Ford og jeg;)) Skal ikke dra denne lenger, men mener at Blom's ikke har ment å være hårsår her så vidt jeg har skjønt postene her riktig... Snart på tide å la diskusjonen ende? hellothere

Hehe men nå har ikke jeg noen utstillingsbil.. Her bygges det mest for å kjøre med. Jeg kjører på bane på treff, står ikke og stiller ut. Men ja.. den er ikke vakker hehe, men funker som bare det :D

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for back up`n atter en gang CorraDon cheers

Skjønner bare ikke hvorfor du trenger all denne backup-en.. Du har jo valgt lyktene selv, det er ikke en sykdom vi mobber deg for som du ikke kan noe for:)

Og syns du virkelig bilen min ligner en Granada med rød baklamper?

Det er jo veldig typisk VAG da.. Og du beholder den originale looken og bilen beholder de pene linjene sine, lexuslampene stjeler for mye oppmerksomhet fra resten av bilen og bryter linjene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe men nå har ikke jeg noen utstillingsbil.. Her bygges det mest for å kjøre med. Jeg kjører på bane på treff, står ikke og stiller ut. Men ja.. den er ikke vakker hehe, men funker som bare det :D

Ja, sant det! Synes det er gøy at du drar den ut på banen jeg! Husker du du spurte om vi skulle kappkjøre på Corratreffet? Er med til våren/sommeren, men da ikke med corran, men noe fiks og reparer daglig med stor stygg vinge bakpå..;) En ting, har du servopumpe liggende til G60 forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det! Synes det er gøy at du drar den ut på banen jeg! Husker du du spurte om vi skulle kappkjøre på Corratreffet? Er med til våren/sommeren, men da ikke med corran, men noe fiks og reparer daglig med stor stygg vinge bakpå..;) En ting, har du servopumpe liggende til G60 forresten?

jeg har...... sjekk kjøp og salg sidene

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Spurte jo fordi det var noen som mente at g-lader gikk like bra som turbo.. kommer du med noe annet så er det ikke like gøy da ;P Men er sikkert med. Servopumpa solgte jeg med motoren fra delebilen min en gang i vinter.. kunne trengt den selv ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Spurte jo fordi det var noen som mente at g-lader gikk like bra som turbo.. kommer du med noe annet så er det ikke like gøy da ;P Men er sikkert med. Servopumpa solgte jeg med motoren fra delebilen min en gang i vinter.. kunne trengt den selv ;P

Jeg spurte først om pumpa;) Var ikke jeg som sa det, men det ordner seg;) Joda, alltid morro å kjøre litt! Bare alt blir klart og up'n running!

Si ifra hvor mye du skal ha for pumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bare ikke hvorfor du trenger all denne backup-en.. Du har jo valgt lyktene selv, det er ikke en sykdom vi mobber deg for som du ikke kan noe for:)

Og syns du virkelig bilen min ligner en Granada med rød baklamper?

Det er jo veldig typisk VAG da.. Og du beholder den originale looken og bilen beholder de pene linjene sine, lexuslampene stjeler for mye oppmerksomhet fra resten av bilen og bryter linjene..

:)Hehe:)...har aldri sagt at bilen din ligner på en Grænnis jeg***har ikke sett den live engang***...samme stil da du sa jeg drømte om no japanopplegg siden jeg hadde Toyota lykter;);)men at du drømte om en siden du hadde lakka lykter......Dette med back up`n var at noen skjønte mitt poeng....en ting er jeg enig med deg i...og det er at bilen skal brukes, uansett om den har lakka eller "japan" lykter....min er heller ikke noe super strøken og det er fordi den blir godt brukt;) innimellom "misbrukt"....et lite race er jeg alltid klar for..ROTREX VS TURBO?????? PS: har selv hatt helrøde lamper, men gikk lei og tenkte en ny vei.....Håper inderlig ikke at mine innlegg mot deg har skapt noe krasse tanker? PALZ????? cheers cheers cheers

- Volvo 854 T-5R

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider