Gå til innhold

Advarsel

Ranger emnet

Dal-z

Anbefalte innlegg

:)Hehe:)...har aldri sagt at bilen din ligner på en Grænnis jeg***har ikke sett den live engang***...samme stil da du sa jeg drømte om no japanopplegg siden jeg hadde Toyota lykter;);)men at du drømte om en siden du hadde lakka lykter......Dette med back up`n var at noen skjønte mitt poeng....en ting er jeg enig med deg i...og det er at bilen skal brukes, uansett om den har lakka eller "japan" lykter....min er heller ikke noe super strøken og det er fordi den blir godt brukt;) innimellom "misbrukt"....et lite race er jeg alltid klar for..ROTREX VS TURBO?????? PS: har selv hatt helrøde lamper, men gikk lei og tenkte en ny vei.....Håper inderlig ikke at mine innlegg mot deg har skapt noe krasse tanker? PALZ????? cheers cheers cheers

Hehe.. Nei du, jeg tar meg nok ikke nær av ting som blir sagt i en forumtråd. Er vel ingen som har slengt noe personlig dritt her.

Da får du stille opp på banetreff med vw-audi klubben til neste år syns jeg, for jeg har følt meg ganske ensom på banen der i år.. Kun vært Corradoer som skal dra på opp til treff og når de kommer frem, så parkerer de.. Pyser ;P

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Nei du, jeg tar meg nok ikke nær av ting som blir sagt i en forumtråd. Er vel ingen som har slengt noe personlig dritt her.

Da får du stille opp på banetreff med vw-audi klubben til neste år syns jeg, for jeg har følt meg ganske ensom på banen der i år.. Kun vært Corradoer som skal dra på opp til treff og når de kommer frem, så parkerer de.. Pyser ;P

:):):):)Da har vi en avtale til neste år da:):):):) Blitt dårlig med treff siste åra for min egen del, har en annen "hobby" som tar fryktelig mye av fritida i tillegg;) De er vel redde for å bli dunka ut av en kvinne derfor lar de bilen stå i ro....eventuelt "tap" tar jeg med et smil;);) Blir noe modifisering til vinteren så dette ser jeg frem til hellothere

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøre mot deg jeg kaja, vist jeg har fått på plass lysholmen og fmicèn, hvilket ladetrykk kjører du på?

Ladet 1,2 i sommer, men boostcontrolleren tok kvelden så nå kjører jeg uten, så den lader 0,8 nå for egen maskin. Men det er forsåvidt greit nå som vinteren kommer og man har fwd :)

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider