Gå til innhold

Buss gis bort!

Ranger emnet

240-prosjekt

Anbefalte innlegg

Jeg har en 1968mod Volvo b55/57 buss som jeg velger å gi bort.

Bussen har vært russebuss i år, men er i fin stand. Men selvfølgelig kreves det litt arbeid for at bussen skal bli helt ship shape.

Teknisk sett er bussen i meget god stand. Har ikke fått noen negative tilbakemeldinger på bussens tekniske stand.

grunen til at denne gis bort er at forsikringa har gått ut, skilter må leveres og at jeg ikke har noe sted å oppbevare den.

Bussen er EU-ok til april 06.

Veteran, kun 180kr pr år i avgifter, samt billig forsikring

Jeg har alt av papirer.

Bussen gis bort til førstemann som henter den. Bussen står i Oslo

er du intr? send meg en pm!

(NB; jeg valgte å ikke legge denne i kjøp og salg fordi det rett og slett ikke er et salg, men noe jeg gir bort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har skrevet at den er eu-godkjent til april 2006..

har ikke sovet i natt og skrudd bil i hele dag.. sånn er det å være sykemeldt;)

240-prosjekt: jeg holder på å lete etter et sted å oppbevare bussen, hvis dette lar seg gjøre før noen andre har tatt den så henter jeg den snarest.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare dra den med til hoggern?? tjener du noen kroner også

Bare følelsesløse mennesker som skroter en bil/buss

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider