Gå til innhold

Mazda eller Toyota? Hjelp!

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer masse bilder og litt film etterhvert :)

Få noen bilder nå da!

Den motoren der må ha potensiale, 2.5 singel turbo og Variable ventil tider(vvti) =).

Bra du valgte den istede for en Rx7 3gen. som begynner å bli litt mere vanlig her i landet.

Har du sett på noe styling enda da?Bilder?

Hvordan var første turen med bilen?hehe..gleder meg til jeg drar hjem med den jeg skal ha til våren.(ikke en chaser).

Ga du 100k for den ferdig levert i Norge?eller var prisen 100k i japan?

Grattis med kjøp!Legg ut bilder så fort du kan!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på styling ja. Tror jeg handler meg noe i begynnelsen av neste måned vist jeg greier bestemme meg for hva jeg vil ha. Desverre har ikke jeg selv fått kjørt bilen enda ettersom den har vært på østlandet og så kjørt nordover for å få modda litt lykter o.l..

Det ligger bilder i tråden her fra når bilen var i Japan. Det kommer flere bilder etterhvert samt kanskje pittelitt film ;)

(den er ikke sperra på 180km/t ...) aneglsmili

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et spennende bilvalg iallefall :)

Håper du skal kjøre på bane i norge med den?

Jeg vet ikke helt hva jeg våger i begynnelsen. Banekjøring er ett nytt felt for meg aneglsmili

Skal iallefall en tur til ACR i år for å teste. Skal også på Gatebil men der blir det nok bare å stå parkert å se på andre på banen ;)

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det blir Mazda etter denne her. Nå skal jeg iallefall selge MB`en når våren kommer så selger jeg sikkert 929`en også. Funderer på å kjøpe meg E30 som jeg vil bytte "litt" småting på å ha som bruksbil. Deretter blir det nok Holden ja. Men selvfølgelig har jeg lyst på Rx7 (får nok heller ikke mindre lyst på når jeg ser andre Rx`er på bane nei :D )

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider