Gå til innhold

Mazda eller Toyota? Hjelp!

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trenger ikke noe poll. Hva andre vil ha kommer nok aldri til å påvirke meg cheers

Det som bryr meg mest er en heller teknisk fagtråd som omhandler for/mot når det kommer til ting som motor, drivverk, slitedeler osv. Jeg skal jo uansett først kjøpe den ene, spare litt til så kjøpe den andre. Kan bare ikke kjøpe begge med en gang hellothere

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rx-7'en er jo wankel.. så det er jo gromt:) men en 4l twinturbo er jo fett det også:) men om du skal bruke den som lekebilen så er vel rx7'ern grei? lett, MYE turtall etc:) den andre der litt bastant ut!

Er det ikke snakk om LEKE biler???

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ayapuri

Er enda på leit etter vinterbil/lekebil så kommer jeg over en så kjøper jeg fremdeles det ;)

@alcapaal

Neidu ... tror jeg skal satse etter biler i virkelig størrelse :P

Tror vi må bygge om fjøset hjemme til garasje ... har allerede 11 biler her : Jeg har en 280 som jeg eier selv, dama har en 323f, brodern en Electra, mor en Laurell, søstrene mine har en Sierra på deling og fatter`n har en Pontiac, Van, eldre Laurell, Cadillac, Morris og en gammel merce utenom. Skal jeg ha meg lekebil og en vinterbil utenom blir det trangt etterhvert :/ Men gud så artig det er :D:D

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er fremdeles åpen for innspill i denne "debatten". Jo mere faktaorientert innspillene er jo bedre. Det er ti lsyvende og sist fakta som avgjør hva jeg handler meg. Dvs alt fra erfaringer med bilene, deletilgang, mulighet til å trimme, vanlig slitasje ... alt mellom himmel og jord.

Venter enda på mail fra ham som skal ta inn bil for meg men når den kommer så må jeg ha bestemt meg for hva det blir. Vil ha bilen levert til bursdagen min i april så må nesten bestille nå ;)

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjertet mitt sier? Det sier både Rx7, Chaser og Monaro det ...

Har kun opplevd Rx7 selv i virkeligheten ettersom det er meget få JZX100 i landet (ingen såvidt jeg vet). Produserest det fremdeles Chasere og er den eventuelt planlagt produsert flere år fremover?

Første "drømmebilen" min var 3 gen Rx7 men så dukka det opp 2 nye biler i drømmene mine. Den ene er desverre alt for dyr for meg pr dags dato så Monaroen skal jeg nok greie å vente på til jeg har passert 30 tror jeg ;). Så i dag jantore sin i Pudding sitt klipp fra gatebil og det går jo ikke upåaktet hen .. men så ser jeg på Chaserbilder og samme med det ...

Noen som kan hjelpe meg med å grave frem _film_ av Chaser? Slikt kan jo også hjelpe :)

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider