Gå til innhold

Mazda eller Toyota? Hjelp!

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får ta deg en tur ut i den store verden og prøvekjøre begge 2 da... Kan ikke tro du klarer bestemme deg uten en test-tur i begge. Ikke stress med valget ihvertfall.. Kjedelig handle så dyr bil for så å angre. Nei.. Ta en test-tur i begge to.. Koster ikke så mye i forhold til hva det koster å velge feil.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier chaser, større plass, større motor, lengre akselavstand (spesiellt godt ved breisladd/drifting), skjelden bil (trenger nødvendigvis ikke å være en uting) :)

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chaseren er jo dritrå! Spessiellt med mye plastikk på! (Som jo du skulle ha!) ;)

Jeg har (Desverre!) ikke noen erfaringer med denne bilen.. Men du burde sende mail eller bruke en annen metode for å snakke med noen som har peiling på dette.. Vet ikke om de som importerer fra japan kan hjelpe deg med spørsmålet "Kan deler fra supra passe på chaser" osv..? Er verdt et forsøk om du ikke allerede har gjort det..

Som sagt før i tråden.. RX7 er rå, men det har begynt å kommet så mange til Norge..

031015_d1gp_a.jpg

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan deler fra supra passe på chaser" osv..?

Akkuratt det er noe jeg lurere fælt på men har enda ikke funnet helt ut av om åssen det er. Så vist noen vet eller kan hinte til hvem jeg kan kontakte ang saken så hadde det vært flott ;)

Mr2Nytern : Uten å ha prøvekjørt så tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å angre enten jeg kjøper Chaser eller Rx7.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnest jo nyere Rx`er også da men i en litt annen prisklasse ;) Uansett hva jeg kjøper så skal nok ikke hverken motor eller utsiden holdes original. Originalt er for pyser :P Folk må bare komme med masse innspill så skal jeg heller si ifra når bil er bestilt

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vel ... du har nok rett i at det ikke er mange Chasere i landet ... slikt som jeg vet er det faktisk ingen JZX100? Ei heller ingen JZX90? Men jeg skal ikke akkuratt kjøpe en bil fordi den skal være praktisk. Jeg skal ha meg ett leketøy/prosjektbil :D

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger vel ikke si hvilken bil jeg hadde valgt :fire:

Det skal være mange felles deler fra Chaser til Soarer, og videre til oppdatering av Supra bremser.

Med RX7 så blir du en av gutta :thumb

Med Chaser, så blir du enestående :fire: Konge på haugen :D :D

Trenger du litt ekstra pr, for delesalget, så er det veien og gå :thumb

Det skal ikke være det store problemet og skaffe Soarer deller, så hvorfor skal de være så mye være for Chaser? Ok litt vanskeligere med karosseri deler og lykter, men fly frakt fra Japan koster ikke al verden :drive2

Men så var det og finne drømme Chaseren til en levelig pris da??? :confused:

MEN HØR MED GUTTA I ENGLAND, DE HAR LITT MER PEILING PÅ DETTE EN OSS PÅ BERGET, SOM ALDRIG HAR SETT DE LIVE!!!

Egen tråd her: http://www.toyotaimportsforum.co.uk/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=133&daysprune=1000&x=6&y=6

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider